ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان پاسداران-خیابان پایدارفرد-نبش بوستان پنجم-پلاک ۱۳-واحد ۸
  • درباره ما : شرکت کاسپین شیر کادوس در سال ۱۳۸۹ به منظور تولید شیرآلات صنعتی مورد نیاز صنایع نفت و گاز، پتروشیمی با تلاش مهندسان ایرانی تاسیس گردید. کارهای مقدماتی نظیر ایجاد ساختمان‌های اداری و سوله‌ها و ساخت کارخانه در ابتدا در شهرک صنعتی شکوهیه قم آغاز گردید و با تکیه به توانمندی داخلی و در پایان سال ۱۳۹۱ عملیات عمرانی و نصب ماشین‌آلات و تجهیزات به پایان رسید. در دوره راه اندازی با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کاسپین شیر کادوس در سال ۱۳۸۹ به منظور تولید شیرآلات صنعتی مورد نیاز صنایع نفت و گاز، پتروشیمی با تلاش مهندسان ایرانی تاسیس گردید. کارهای مقدماتی نظیر ایجاد ساختمان‌های اداری و سوله‌ها و ساخت کارخانه در ابتدا در شهرک صنعتی شکوهیه قم آغاز گردید و با تکیه به توانمندی داخلی و در پایان سال ۱۳۹۱ عملیات عمرانی و نصب ماشین‌آلات و تجهیزات به پایان رسید.

    در دوره راه اندازی با توجه به حساسیت و شرایط خاص این دوره با برنامه ریزی عملیاتی دقیق و روزانه زیر ساخت‌ها و مقدمات انتقال از این دوره بر اساس اهداف و وظایف تعریف شده برای تمام بخش‌های سازمان فراهم گردید.

    پس از راه‌اندازی و استقرار موفقیت‌آمیز واحدها، این شرکت به عنوان تولید کننده جوان و پویا با توجه به کیفیت محصولات تولیدی و تلاش مهندسان ایرانی خود جایگاه خود را در صنعت شیرآلات صنعتی ایجاد و تثبیت نمود.

    بستن
محصولات
شیر دروازه‌ای (Gate Valve)
شیر سماوری (Plug Valve)
شیر توپی (Ball Valve)
شیر کروی (Globe Valve)
شیر یک‌طرفه (Check Valve)