ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان ملاصـدرا خیابان شـیرازی‌شمالی کوچه کاج - پلاک۱۲
  • درباره ما : شرکت پارس جهد در سال ۱۳۷۴ و با هدف بومی سازی تولید کاغذهای رکوردر تاسیس گردید. با توجه به گستردگی نیازهای تمامی صنایع کشور به کاغذهای ثبات، این شرکت در مدت سه سال موفق شد تمامی انواع این کاغذها به علاوه قلم های یکبار مصرف، جوهرهای مورد نیاز و سایر ملزومات مصرفی رکوردهای صنعتی را تولید نماید. در سال ۱۳۸۰ کشور را از واردات ملزومات ابزار دقیق بی نیاز کرده و صادرات محصولات خود را به کشورهای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پارس جهد در سال ۱۳۷۴ و با هدف بومی سازی تولید کاغذهای رکوردر تاسیس گردید. با توجه به گستردگی نیازهای تمامی صنایع کشور به کاغذهای ثبات، این شرکت در مدت سه سال موفق شد تمامی انواع این کاغذها به علاوه قلم های یکبار مصرف، جوهرهای مورد نیاز و سایر ملزومات مصرفی رکوردهای صنعتی را تولید نماید. در سال ۱۳۸۰ کشور را از واردات ملزومات ابزار دقیق بی نیاز کرده و صادرات محصولات خود را به کشورهای عربی آغاز نموده است.

    درسال ۱۳۸۲ با حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی با شرکت ABB قرارداد انتقال تکنولوژی تدریجی تولید تجهیزات ابزار دقیق را با جهت گیری اولیه ترانسمیترهای فشار و اختلاف فشار منعقد نمود. با عقد این قرارداد، کشور ایران در ردیف معدود کشورهای تولیدکننده تجهیزات اندازه گیری فشار و اختلاف فشار قرار گرفت.

    اخذ استانداردهای ATEX برای تولید تجهیزات الکترونیکی با توانایی کارکرد در محیط های انفجاری از شرکت ZELM آلمان و CESI ایتالیا و متعاقب آن دریافت استاندارد CE برای صادرات به بازارهای اروپا از دیگر افتخارات این شرکت می‌باشد.

    علاوه بر موارد فوق، شرکت پارس جهد اقدام به گسترش فعالیت های خود در جهت انجام امور مهندسی و تولیدی تجهیزات ابزار دقیق با جهت گیری ادوات اندازه گیری دبی سیالات نظیر انواع اریفیس ها، ونتوری، وج میتر، پیتوت تیوب، فلونازل و میتر ران نموده و این شرکت در طول یک دهه توانست ساخت چندین خانواده ی بزرگ تجهیزات ابزار دقیق مورد نیاز فرآیند های صنعتی را بومی نماید.

    با افزایش تنوع محصولات از یک طرف و برخورداری از تیم قوی مهندسی و ساخت از طرف دیگر، در حال حاضر پارس جهد به منبعی بی همتا و قابل اطمینان برای تولید و تامین نیازهای ابزار دقیق پروژه ها و نیز واحدهای فعال تبدیل گردیده است. تولید انحصاری انواع تجهیزات اولیه اندازه گیری شدت جریان، دما، فشار، سطح مایعات و خوردگی شرکت پارس جهد را به منبعی بی همتا در عرصه ابزار دقیق منطقه تبدیل کرده است.

    در خلال بیش از دو دهه تلاش برای بومی سازی تولید تجهیزات ابزاردقیق، واحد R&D این شرکت در فعالیتی روز افزون توانسته محصولات متنوعی را طراحی و با کمک مهندسین مجرب واحد تولید به مرحله ی تولید انبوه برساند. از جدیدترین محصولات بومی شده به دست مهندسین پارس جهد می توان از تجهیزات سنجش و پایش خوردگی، گیج های مغناطیسی و شیشه ای اندازه گیری سطح مایع و نیز سیستم های کامل پایش سطح بویلرها و سایر ظروف تحت فشار نام برد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
تجهیزات اندازه گیری دما سنسورهای RTD
تجهیزات اندازه گیری جریان وج میتر
تجهیزات اندازه گیری فشار فشارسنج های عقربه ای
کوپن های خوردگی
انواع قلم و جوهر رکوردر
ترانسمیترهای دما
اندازه‌گیری دمای چندنقطه‌ای
اندازه گیری دمای سطح (Skin-Pad Sensor)
دماسنج عقربه ای
ترموکوپل
ترموول
پیتوت تیوب
ونتوری تیوب
فلو نازل
وج میتر
انواع دیافراگم سیل
انواع شیرهای منیفولد
ترانسمیترهای فشار
انواع ترانسمیتر‌های سنجش دانسیته
نگهدارنده اتصالات دسترسی
کوپن خوردگی
ابزار جاگذاری کوپن و شیر اتصال
سطح سنج هیدرا استپ برای انواع بویلر و درام
انواع ترانسمیترهای سنجش ارتفاع مایعات
گیج SIGHT-GLASS اندازه گیری سطح مایعات
گیج مغناطیسی اندازه گیری سطح مایعات
کاغذ های ثبات (رکوردر)
انواع قلم و جوهر رکوردر