ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج-مهر شهر-منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام-بلوار شهید بابایی-خیابان هشتم
  • درباره ما : شرکت گونش شیمی صنعت یک شرکت بازرگانی در زمینه تهیه و تامین مواد اولیه صنایع روغن و لاستیک می باشد که با توجه به ربع قرن تجربه در زمینه تامین مواد اولیه کارخانجات شناخت بسیار خوبی از نیازهای این صنایع در بازار مصرف ایران دارد ، اولین و مهمترین ماموریت مدیران این شرکت تامین مایحتاج مشتریان با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت ممکن تبیین شده است. با عنایت به سابقه و تجربه مدیران این شرکت در تول ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گونش شیمی صنعت یک شرکت بازرگانی در زمینه تهیه و تامین مواد اولیه صنایع روغن و لاستیک می باشد که با توجه به ربع قرن تجربه در زمینه تامین مواد اولیه کارخانجات شناخت بسیار خوبی از نیازهای این صنایع در بازار مصرف ایران دارد ، اولین و مهمترین ماموریت مدیران این شرکت تامین مایحتاج مشتریان با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت ممکن تبیین شده است. با عنایت به سابقه و تجربه مدیران این شرکت در تولید انواع روغن موتور و روغنهای صنعتی در کنار فروش مواد اولیه مشتریان را از مشاوره این شرکت در استفاده بهینه از مواد موجود در بازار در جهت بالا بردن کیفیت و کاهش هزینه های خود بهره مند خواهند کرد.
    همچنین این شرکت توانسته با شبکه وسیع تامین کنندگان و مشتریان در فروش محصولات در بازارهای خارج از ایران نیز موفقیتهای چشمگیری کسب نماید. افتخار داریم که در راه تولید برتر در کنار شما باشیم.

    بستن