ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -کیلومتر ۱۵ جاده آبعلی -منطقه صنعتی خرمدشت -بلوار خرمدشت -خیابان پنجم غربی -پلاک ۱۱۶
  • درباره ما : شرکت مبنا پیشه در سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را در زمینه تولید گرمکن های الکتریکی آغاز نموده است، که در ابتدا عمده فعالیت آن در زمینه لوازم خانگی و المنتهای کوچک صنعتی بود. این شرکت با هدف نوآوری و مشتری مداری عمده فعالیت خود را در زمینه تحقیق درخصوص شاخه صنعتی المنت و هیتر معطوف داشته و پس از سالها تحقیق و تجربه و دستیابی به توان تولید الکتریکال هیتر، چند سالی است که به عنوان تنها تولید کننده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مبنا پیشه در سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را در زمینه تولید گرمکن های الکتریکی آغاز نموده است، که در ابتدا عمده فعالیت آن در زمینه لوازم خانگی و المنتهای کوچک صنعتی بود. این شرکت با هدف نوآوری و مشتری مداری عمده فعالیت خود را در زمینه تحقیق درخصوص شاخه صنعتی المنت و هیتر معطوف داشته و پس از سالها تحقیق و تجربه و دستیابی به توان تولید الکتریکال هیتر، چند سالی است که به عنوان تنها تولید کننده معتبر مبدل های حرارتی الکتریکی و الکتریکال هیترهای صنعتی در ایران مطرح گردیده است.

    این شرکت با بکارگیری دانش فنی و استفاده از توان متخصصین جوان و با تجربه خود توانسته است برای کاهش هزینه ها، ضمن تلاش در جهت هر چه خودکفاتر شدن در پروسه تولید این کالا و به تبع آن کمتر شدن وابستگی به خارج از کشور، همچنین نصب و نگهداری و تعمیرات آسان الکتریکال هیترهای حرارتی، علاوه بر تامین نیاز و رضایت مشتریان جایگاه ویژه ای در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و... در کشور احراز نماید. با گذشت زمان و با توجه به نیاز صنایع موجود در کشور، علی الخصوص صنعت نفت گاز و پتروشیمی به هیترهای صنعتی و وابستگی به تولیدات خارجی، شرکت مبنا پیشه عمده فعالیت خود را بطور تخصصی روی تولید الکتریکال هیتر های صنعتی معطوف نموده و به لطف خدا و همت پرسنل این سازمان، پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته و موفق به پیشرفت و ارائه نوآوری های فراوانی نیز در این زمینه گردیده که خوشبختانه این نوآوریها با استقبال در صنایع مختلف مواجه گردیده که گواه این موضوع رضایتنامه های متعدد مشتریان می باشد.

    لازم به ذکر است که این شرکت علاوه بر تعیین و دستیابی به اهدافی که در بالا به اختصار اشاره گردید جهت پیشبرد بهتر این اهداف، پیشرفت در زمینه کیفیت محصولات و مدیریت کیفیت را نیز در برنامه های خود قرار داده و گواه این موضوع، اخذ گواهینامه ISO ۹۰۰۱ مدیریت کیفیت در سال ۸۹ و نیز اخذ گواهینامه CE در سال ۹۰ و ادامه آن تا این زمان میباشد. همچنین این شرکت در حال مطالعه و بررسی جهت اخذ گواهینامه ISO ۱۴۰۰۱ و OHSAS ۱۸۰۰۱ می باشد. همانطور که در بالا ذکر گردید شرکت مبنا پیشه افتخار همکاری و ارئه خدمات به شرکتهای بزرگی را در کارنامه خود دارد که میتوان به نام شرکتهایی نظیر: پالایش نفت آبادان، شرکت پالایش گاز پارسیان، شرکت پالایش نفت اصفهان، شرکت کالای پتروشیمی، شرکت پتروشیمی اروند، شرکت پتروشیمی جم ، شرکت پتروشیمی نوری(برزویه) ،شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، شرکت پتروشیمی شازند (اراک)، شرکت پتروشیمی مارون، شرکت پتروشیمی مبین،شرکت پتروشیمی تخت جمشید، شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت فولاد نورد یزد، شرکت مخازن روغنی خلیج فارس، صنایع دفاع، سازمان تولید اسکناس و مسکوکات بانک مرکزی و ... اشاره نمود. لازم به ذکر است که این شرکت عضو انجمن استصنا (سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران) می باشد.

    در لیست مشتریان این سازمان صنایع متنوعی قرارداردکه این به دلیل کاربردگسترده هیتر های حرارتی الکتریکی میباشد. حال تولید آ در داخل کشور علاوه بر کمک به راه اندازی این سیستم در خطوط مشتریان، امکان تنوع تولید را در داخل مطابق با نیاز مشتریان به همراه دارد. که این امر به لطف خدا و تلاش و همت کارشناسان داخلی و نیز بهره گیری از دانش بومی، موجبات بر طرف شدن دغدغه بسیاری از مدیران و کارشناسان فنی در صنایع مختلف را فراهم آورده است.

    موفقیت این شرکت در تولید سیستم های حرارتی الکتریکی و مبدلهای حرارتی الکتریکی، باعث حضور نام این شرکت در لیست تامین کنندگان سازمانها و شرکتهایی همچون شرکت ملی نفت ایران ، شرکت ملی گاز، شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران، پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت توسعه صنایع پتروشیمی، شرکت کالای پتروشیمی، شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و فولاد مبارکه اصفهان و شرکت بهره برداری راه آهن شهری (مترو) گردیده و نیز مراحل اداری قرارگیری در وندور لیست شرکت نفت مناطق مرکزی و نفت و گاز پارس نیز در دست اجراء می باشد. البته ذکر این نکته را لازم میدانم که شرکت مبنا پیشه به همین بسنده نکرده و با تحقیق و توسعه، سعی در ارائه محصولات جدیدتری در این زمینه داشته تا جایی که با تولید هیترهای الکتریکی کاتریج همزمان با تکنولوژی روز دنیا، نیاز طیف عظیمی از صنایع مختلف را مرتفع ساخته که با مزایای بسیار بالای خود تحولی عظیم در این صنعت و مبحث نگهداری و تعمیرات آن به همراه داشته است. این نوع المنت کاتریج با این سبک که نه تنها در ایران، بلکه پیرو تحقیقات به عمل آمده تا کنون در خاورمیانه نیز منحصر به شرکت مبناپیشه می باشد بسیار کارآمد بوده و تا کنون نیز شرکتهای بسیاری علی الخصوص شرکتهای پتروشیمی از این سیستم به عنوان جایگزین سیستم های قدیمی خود استفاده کرده اند. که این خود مهر تاییدی برای این سیستم ها می باشد. از دیگر دستاوردهای این شرکت میتوان به خط تولید لوله اشاره کرد که با توان پرسنل شرکت و تحقیق و کار فراوان موفق به راه اندازی اولین خط تولید لوله استنلس استیل با کیفیت مورد نیاز خود در ایران شده که با این حرکت نه تنها در این زمینه به خودکفایی کامل رسیده و موجبات قطع وابستگی به خارج از کشور را در این زمینه فراهم آورده، بلکه گامی بسیار بزرگ در راستای افزایش بازه تولیدات خود و به تبع آن افزایش حجم سفارشات و رضایت مشتریان خود گردیده ایم. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به تولید هیتر های فین دار اشاره کرد که در این سیستم با استفاده از پره های منظمی بنام فین، سطح تماس و تبادل حرارتی بالاتر رفته و این تبادل به نحو مطلوبتری انجام می شود. که علی الخصوص در سیستم هایی که هیترها با گاز در ارتباط باشند نه تنها بازده بالاتری را به مصرف کننده ارائه می نماید بلکه باعث بالاتر رفتن عمر سیستم گرمایشی می شود. شرکت مبنا پیشه امکان و توان تولید کامل این سیستم در انواع مختلف از لحاظ جنس (مانند فین های استیل، گالوانیزه، آلومینیوم، مس و..... ) وابعاد را داشته و علاوه بر ساخت تجهیزات خود با این سیستم، نیاز بازار را نیز در این خصوص تامین می نماید. گفتنی است شرکت مبناپیشه امکان مشاوره، طراحی، نصب و تامین کابلهای حرارتی خود کنترل با کیفیت از شرکت الت هرن آلمان و هندی هیت دانمارک را نیز دارا می باشد.

    لازم بذکر است علی رغم وجود رقبای با سابقه و نام آشنای این شرکت در زمینه این نوع تولیدات در خارج کشور، که به هر حال سهم بزرگی از بازار این صنعت را در دنیا به خود اختصاص داده اند و از پیشرفته ترین متدهای تولید بهره می گیرند، شرکت مبنا پیشه با لطف خدای بزرگ، اتکا به توان مدیران و همت و تلاش پرسنل این سازمان پیشرفت چشمگیر خود را مدیون حمایت و اعتماد مدیران و مسئولین صنایع مختلف داخلی به این جوانان و دانش آنها می داند که در اینجا باز هم کمال تشکر را از آنها داشته و به عنوان یک ایرانی از وجود چنین افرادی در صنعت این کشور به خود می بالیم.

    بستن
محصولات
المنت میله ای
کابل حرارتی
فین