ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -میدان هفت تیر -خیابان قائم مقام فراهانی- کوچه الوند -پلاک ۲۰
  • درباره ما : تاریخچه مجتمع صنعتی اسفراین با توجه اینکه از مفهوم استقلال در قطعات فولادی موردی نیاز در کشور در فرآیند توسعه صنعتی ایران بعد از انقلاب شکل گفته است بسیار منحصر به فرد می باشد. تشکیل مجتمع به سال ۱۳۷۰ بر میگردد. واحد آهنگری، پرس و عملیات حرارتی مجتمع در سال ۱۳۷۷ راه اندازی گردید. متعاقبا در سال ۱۳۸۴ واحد فولادسازی نیز به بهره برداری رسید. مجتمع صنعتی اسفراین مجموعه ای به نسبت جوان و متما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاریخچه مجتمع صنعتی اسفراین با توجه اینکه از مفهوم استقلال در قطعات فولادی موردی نیاز در کشور در فرآیند توسعه صنعتی ایران بعد از انقلاب شکل گفته است بسیار منحصر به فرد می باشد. تشکیل مجتمع به سال ۱۳۷۰ بر میگردد. واحد آهنگری، پرس و عملیات حرارتی مجتمع در سال ۱۳۷۷ راه اندازی گردید. متعاقبا در سال ۱۳۸۴ واحد فولادسازی نیز به بهره برداری رسید. مجتمع صنعتی اسفراین مجموعه ای به نسبت جوان و متمایل به رشد می باشد که پشتوانه دانش فنی شرکتهای تولیدی نظیر GFM آلمان، بوهلر و اینتکو اتریش، اسکودا از جمهوری چک را با خود به همراه دارد.

    در حال حاضر و پس از تکمیل واحدهای فولادسازی، آهنگری و پرس، ماشین کاری و عملیات حرارتی یکی از عمده ترین تامین کنندگان فولادهای آلیاژی شامل محصولات طویل، قطعات و مقاطع آهنگری و ریخته گری شده در ایران و منطقه خاورمیانه می باشد. مجتمع در حال حاضر برای صنایعی نظیر نفت و گاز، معدن، راه آهن، نیروگاهی، فولاد های ابزار، کشتی سازی، سیمان، فولادی قطعات و مقاطع مورد نیاز را تامین می کند. در سالیان اخیر محصولات مختلف مجتمع به کشورهایی نظیر آلمان، ایتالیا، بلغارستان صادر گردیده است.

    بستن
محصولات
شیرهای سرچاهی
لوله های جدار ضخیم با زمینه کاربرد صنایع نفت وگاز
شافت اصلی نیسان جونیور
چرخ دنده
ورق کم آلیاژ با استحکام بالا
شافت موتور قایق
Adaptor
Casing Head Spool
Compozit Block Body
Drill Collar
Gate Valves
Tubing Head Spool
تایر سنگ شکن HPGR
سنگ شکن ژیراتوری
شفت سنگ شکن HPGR
غلطک آسیاب مواد
اسپیندل تراش (Lathe Spindle)
شافت گیربکس
شافت موتور قایق
ورق کم آلیاژ استحکام بالا
پاتیل حمل سرباره (Slag Pot)
غلتک پشتیبان ( Backup Roll)
غلتک کاری( Working Roll)
شافت توربین بادی
شفت روتور ژنراتور
محور واگن (AXLE)