ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهر قدس-شهرک صنعتی زاگرس
  • درباره ما : گروه مهندسی صانع در سال ۱۳۶۵ در زمینه­ی طراحی ، مدل سازی ، تحقیقات صنعتی ، ساخت و تولید قطعات و مجموعه های صنعتی در قالب سه مجموعه آغاز به فعالیت نموده است و این خدمات و محصولات خود را با گستره ی کاملی از امکانات مهندسی – تولیدی با ماشین آلات پیشرفته در سطح استانداردهای بین المللی ارائه می­نماید. ما برانیم این مجموعه با افزایش روزافزون کیفیت محصولات و خدمات خود رقابتی سالم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه مهندسی صانع در سال ۱۳۶۵ در زمینه­ی طراحی ، مدل سازی ، تحقیقات صنعتی ، ساخت و تولید قطعات و مجموعه های صنعتی در قالب سه مجموعه آغاز به فعالیت نموده است و این خدمات و محصولات خود را با گستره ی کاملی از امکانات مهندسی – تولیدی با ماشین آلات پیشرفته در سطح استانداردهای بین المللی ارائه می­نماید.

    ما برانیم این مجموعه با افزایش روزافزون کیفیت محصولات و خدمات خود رقابتی سالم ، درعرصه صنعت ایجاد نماییم.

    مشتری مداری ، حفظ کیفیت و دقت تولیدات با استفاده از ماشین آلات پیشرفته از اهداف اصلی این مجموعه می­باشد که در این راستا مبادرت به اخذ گواهینامه های ایزو۹۰۰۱ ، گواهی سمتا و گواهی سیمان نموده است; این سبب ایجاد تمایزی بزرگ بین این مجموعه و دیگر مجموعه ها شده است.

    گروه مهندسی صانع به دنبال کسب رضایت مشتری و پیشرفت صنعت جامعه است، امید است به یاری خداوند منان به این مهم یابیم و ایران را در عرصه ی صنعت به عالی ترین مراتب برسانیم.

    بستن