ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۲ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/video/video/listuser/view/list/dashboard/yes/list_type/all/username/imentiar_engineering_co.
  • آدرس : تهران- تقاطع بزرگراه جلال آل احمد و چمران- (ابتدای پل گیشا)- خیابان پروانه- پلاک ۱- شرکت مهندسی ایمن تیار
  • درباره ما : تأسیس شرکت مهندسي ایمن تیـار در سال ۱۳۷۸ بر مبنای تأمین نیاز HSE و سازمان آتش نشانی ارگانهای بزرگ در حوزه : نفت ، گاز و پتروشیمی صنایع سنگین شهرداری ها نیروگاهها پایه ریزی گردید، این شرکت با بهره گیری از کادر فنی مجرب، حدود ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید سیستم های اعلام و اطفاء حریق و نصب تجهیزات ایمنی فعالیت دارد. هسته اصلی شرکت مهندسی ایمن تیار، پایه گذار با استفاده از دانش آکادمیک و تج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تأسیس شرکت مهندسي ایمن تیـار در سال ۱۳۷۸ بر مبنای تأمین نیاز HSE و سازمان آتش نشانی ارگانهای بزرگ در حوزه :

    نفت ، گاز و پتروشیمی
    صنایع سنگین
    شهرداری ها
    نیروگاهها

    پایه ریزی گردید، این شرکت با بهره گیری از کادر فنی مجرب، حدود ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید سیستم های اعلام و اطفاء حریق و نصب تجهیزات ایمنی فعالیت دارد. هسته اصلی شرکت مهندسی ایمن تیار، پایه گذار با استفاده از دانش آکادمیک و تجربیات صنعتی و فنی خود سعی بر ایجاد تشکیلات متناسب و پاسخ گو به نیازهای روزافزون و پیشرفته آتش نشانی داشت. در این راستا جذب کارشناسان مجرب در این حوزه و تأمین امکانات فنی و تولیدی در اولویت قرار گرفت و که همراه با پیشرفت زمان، تأمین شد و اکنون نیز با راه اندازی بخش R&D سعی بر شناسائی نیازهای انسانی و ابزاری در جهت تکمیل و توسعه شرکت مهندسي ایمن تیار دارد.

    تأمین کیفیت و رضایت مشتریان نیز شرکت مهندسي ایمن تیار را بر آن داشت که اهرم های مناسب را بدست مدیریت داده تا کنترل های لازم به نحو احسن انجام پذیرد. بنابراین در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ گواهینامه ISO۹۰۰۰-۲۰۰۱ از شرکت S.G.S گردید و سپس با تغییر ورژن آن به ISO۹۰۰۰-۲۰۱۵ از اعتبار بیشتری برخوردار شد و در همین راستا در سال ۱۳۹۲ نیز استاندارد CE از طریق شرکت QMS ایتالیا ، مجوز استفاده علامت آن را برای محدوده وسیعی از محصولات صادر نمود.

    درسال ۱۳۹۲ ، متعاقب درخواست از سازمان ملی استاندارد ایران و پس از طی مراحل مختلف، مجوز این سازمان جهت هایدرانت ها و شیرهای زمینی آتش نشانی، به ترتیب تحت شماره های ۲۴۸۱ و ۱-۶۷۹۳ ، صادر گردید و نیز طراحی و ساخت محصول فوم دوزینگ سیستم در اداره ثبت اختراعات، تحت شماره ۸۴۵۷۲ مورخ ۹۳/۰۹/۲۶ بنام این شرکت، به ثبت رسیده است.

    بستن
محصولات
شیر آتش نشانی (TR-PH-D4)