ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - ابتدای یوسف آباد-خیابان فتحی شقاقی-بعد از میدان سلماس-پلاک ۱۲۴ -طبقه ۳ -واحد ۹
  • درباره ما : شرکت سیحان سیال با پشتوانه ۱۸ سال فعالیت مدیران خود در امر تولید و تهیه قطعات ابزاردقیق و اتصالات و شیرآلات با برندهای مختلف (HOKE , HYLOK , WHITEY , Swagelok , ParkerSnoTrik , VOLZ , CAJON) در قالب فروشگاه و تحت نام مرکز استیل ۱۱۰ برای صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، و تجهیزات خطوط رنگ و صنایع هوایی ، دریایی ، زیرسطحی و صنایع دارویی و غذایی فعالیت داشته و پس از مسائل پیش آمده در مورد تحریم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سیحان سیال با پشتوانه ۱۸ سال فعالیت مدیران خود در امر تولید و تهیه قطعات ابزاردقیق و اتصالات و شیرآلات با برندهای مختلف (HOKE , HYLOK , WHITEY , Swagelok , ParkerSnoTrik , VOLZ , CAJON) در قالب فروشگاه و تحت نام مرکز استیل ۱۱۰ برای صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، و تجهیزات خطوط رنگ و صنایع هوایی ، دریایی ، زیرسطحی و صنایع دارویی و غذایی فعالیت داشته و پس از مسائل پیش آمده در مورد تحریم های اعمال شده و پس از بازدید و بررسی وضعیت اعتباری و کیفیتی تولیدکنندگان معتبر این صنعت در منطقه خاوردور در سال ۱۳۸۹نمایندگی انحصاری شرکت SAEHAN کره جنوبی را اخذ کرده و رسما با نام شرکت مهندسی بازرگانی سیحان سیال ابزار کنترل تحت شماره ۳۸۶۴۴۰ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۳۷۲۵۵۴ به ثبت رسیده و فعالیت خود را گسترده تر نموده است.
    شرکت SAEHAN کره جنوبی که این شرکت نمایندگی انحصاری آن را بعهده داشت در تابستان ۱۳۹۱ بنا به دلایلی درشرکت HANSUN ENGINEERING ادغام گردیده است. شرکت جدید به مراتب بزرگتر و توان و امکانات بیشتری برای تولید قطعات، اتصالات و شیرآلات ابزاردقیق، لوله ، تیوپ و نیزمفتول استنلس استیل دارا می باشد و با توجه به امکانات و توانمندی های فنی خود و خرید دستگاه های جدید و پیشرفته جهت تولید، کیفیت و تنوع محصولات ، ارتقای قابل توجهی یافته است . این شرکتاز آن به بعد بانامHANSUN ENGINEERING به فعالیت خود ادامه داده است و محصولات جدید خود را با مارک HANSUN و با برند S-LOKتولید و به ایران و دیگر کشورها صادر می نماید و شرکت سیحان سیال نمایندگی انحصاری شرکت HANSUN ENGINEERING را نیزدرایران برعهده دارد . همانطورکه در بالا ذکر شد برند S-LOK همچنان به قوت خود باقی مانده است و کد کالاها نیز هیچ گونه تغییری نسبت به گذشته نداشته است.
    لازم بذکر است که شرکت مهندسی و بازرگانی سیحان سیال در این مدت کوتاه در وندور لیست شرکت ملی گاز ایران ، شرکت پشتیبانی و ساخت کالای نفت ، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با کد ۵۷۴۶ ،شرکت نفت و گاز پارس ، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ، شرکت نفت فلات قاره ایران ، پالایشگاه اصفهان ، پالایشگاه تبریز ، پالایشگاه کرمانشاه ، پالایشگاه لاوان ، پالایشگاه اراک ، پتروشیمی اراک ، پتروشیمی فجر ، شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ، شرکت مپنا بویلر و غیره قرار گرفته است.
    قابل ذکر است شرکتSAEHAN کره جنوبی درتامین (Tube،Pipe Fitting،Clamp&Flanges ) در پروژه توازن در سال ۲۰۰۴ حضور مستقیم داشته است.

    بستن
محصولات
تیوب فیتینگ
مغزی استنلس استیل
شیر توپی استنلس استیل 689 بار (Ball)
شیر سوزنی استنلس استیل 689 بار (Needle)
تیوپ 25 میلیمتر استنلس استیل
شیر نمونه گیری استنلس استیل (purge valve)