ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز -منطقه صنعتی غرب -بلوار صنعت-شهرک فن آوری خودرو -مجتمع دومان
  • درباره ما : شرکت مهندسی سطح دومـان در سال ۱۳۸۵ بـا تکیه بر دانش و توانمنــدی فنــی و صنعتــی مدیران با تجربه و کارکنان کار آزموده به هدف کارآفرینی، ایجاد منافع اقتصادی و سودآوری برای مشتریان و سهــامداران تشکیــل شده است. از مهمترین اهــداف شرکت، رفع نیــاز صنایع داخلی بویژه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و ارایه قطعات و تجهیزات با کیفیت و مطابق با استانداردهای صنایع نفت و گاز می‌باشد. شرکت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهندسی سطح دومـان در سال ۱۳۸۵ بـا تکیه بر دانش و توانمنــدی فنــی و صنعتــی مدیران با تجربه و کارکنان کار آزموده به هدف کارآفرینی، ایجاد منافع اقتصادی و سودآوری برای مشتریان و سهــامداران تشکیــل شده است. از مهمترین اهــداف شرکت، رفع نیــاز صنایع داخلی بویژه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و ارایه قطعات و تجهیزات با کیفیت و مطابق با استانداردهای صنایع نفت و گاز می‌باشد.

    شرکت از سال ۱۳۹۳ در فهرست بلند وزارت نفت جای گرفت و از سال ۱۳۹۵ ارایه خدمات تخصصی و منحصر به فرد اندازه گیری دقیق، بدون محدودیت ابعادی و نیز اسکن لیزری برای مهندسی معکوس دقیق را آغاز نمود.

    در طی سالهای همکاری با مجموعه های صنعت نفت علاوه بر دریافت تاییدیه های شرکت های ملی حفاری، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سال ۱۳۹۵ جایزه تامین کننده برتر شرکت پالایش نفت تهران را برای تامین چرخدنده های توربین گازی، دریافت کرد.

    در حال حاضر شرکت مهندسی سطح دومان با ارتباطات موثر با شرکت های همکار تراز اول اروپا در اندیشه حضور گسترده در صنایع داخلی و منطقه ای است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
تجهیزات ایمنی و محافظ مخازن ذخیره مواد شیمیایی
دنده ها
کوپلینگ ها
توری های فلزی و دمیستر پدها
سایت گلس
فیلترهای پودری زینتر شده