ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان -اتوبان ذوب آهن -فاز دوم شهرک صنعتی اشترجان -بعد از شرکت نیرو کلر
  • درباره ما : شرکت یکتا اندیش سازه با رویکرد تلاش در راستاي خودکفایی، بی نیازي و اعتلاء و ارتقاي قابلیت هاي صنعتی کشور در زمینه انجام خدمات فنی، طراحی، ساخت و نصب سازه های فلزی و تجهیزات صنایع نفت گاز، پتروشیمی، فولاد و سیمان در سال ۱۳۸۱ در شهرك صنعتی اشترجان در ۲۵ کیلومتری غرب اصفهان تاسیس و هم اکنون با ظرفیت تولید ماهیانه بیش از ۱۰۰۰ تن مشغول فعالیت می باشد. این مجموعه با اندیشه ای نو و با هدف ارتق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت یکتا اندیش سازه با رویکرد تلاش در راستاي خودکفایی، بی نیازي و اعتلاء و ارتقاي قابلیت هاي صنعتی کشور در زمینه انجام خدمات فنی، طراحی، ساخت و نصب سازه های فلزی و تجهیزات صنایع نفت گاز، پتروشیمی، فولاد و سیمان در سال ۱۳۸۱ در شهرك صنعتی اشترجان در ۲۵ کیلومتری غرب اصفهان تاسیس و هم اکنون با ظرفیت تولید ماهیانه بیش از ۱۰۰۰ تن مشغول فعالیت می باشد.

    این مجموعه با اندیشه ای نو و با هدف ارتقاء کیفیت و حرکت در مسیر پیشرفت های جهانی اقدام به تولید انواع سازه های فلزی و تجهیزات مطابق با استانداردهاي بین المللی کرده است. شرکت با اجراي برنامه های آموزشی و علاقمندی به بالا بردن سطح دانش فنی کارکنان و با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن و جدیدترین تکنولوژی توانست به سرعت خود را در زمره تولید کنندگان برتر کشور مطرح سازد.
    این شرکت در حال حاضر با امکانات گسترده ای در خطوط تولید ، سیستم انبار ، کنترل کیفیت ، واحد تحقیق و توسعه حداکثر توان خود را براي خدمت هرچه بیشتر به مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
پن کانوایر سیمان اردستان
استکروریکلایمر سیمان آبیک
سیمان سپاهان اصفهان
گندله سازی شماره 2 سیرجان
فولاد اردکان
سالن فولاد سازی سیرجان
ترانسفرکار ذوب آهن اصفهان
ترانسفرکار ذوب آهن اصفهان
احیا مستقیم سبا مجتمع فولاد مبارکه
پتروشیمی کاویان
فاز12
پالایشگاه اصفهان