ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-جاده تهران-روبروی پلیس راه -جاده علویجه-شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان-خیابان کارآفرین ۸.۱
  • درباره ما : به لطف خـدا و با پیگیری های فراوان چه در عرصه تولید و چه بازار یابی توانسته ایم با شرکت های مهمی چون پتروشیمی ایران ، پالایشگاه ها ، نیروگاه ها شرکت های تولید الیاف و . . . به صورت جدی کارکرده و رضایت خاطر مصرف کنندگان محتـرم را بدست آوریم . فیلتر سازی نقش جهان از سال ۱۳۶۷ شمسی ، پس از سه سال تلاش مستمر در زمینه محاسبات ، طراحی و ساخت دستگاه ها به صورت فعال وارد عرصه سازندگی شد و همچنین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به لطف خـدا و با پیگیری های فراوان چه در عرصه تولید و چه بازار یابی توانسته ایم با شرکت های مهمی چون پتروشیمی ایران ، پالایشگاه ها ، نیروگاه ها شرکت های تولید الیاف و . . . به صورت جدی کارکرده و رضایت خاطر مصرف کنندگان محتـرم را بدست آوریم .

    فیلتر سازی نقش جهان از سال ۱۳۶۷ شمسی ، پس از سه سال تلاش مستمر در زمینه محاسبات ، طراحی و ساخت دستگاه ها به صورت فعال وارد عرصه سازندگی شد و همچنین این شرکت توانست به این مهم دست یابد که عضو فعال انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران باشد و به فعالیت خود در زمینه فیلتر ادامه دهد و نیز به لطف خدا توانسته ایم در زمینه تولید کارتریج فیلتر رقیبی جدی برای تولید کنندگان خارجی باشیم.

    بستن
محصولات
فیلترهای نخی پیچشی
فیلترهای مش استیل
فیلترهای پنبه ای و فایبرگلاس
مخزن های فیلتر
محصولات خانگی
فیلترهای نخی پیچشی
فیلتر ملت بلون 30 اینچ
فیلتر ملت بلون 40 اینچ
فیلتر ملت بلون 20 اینچ
فیلتر ملت بلون 10 اینچ
فیلتر 10 اینچ ملت بلون
فیلتر ملت بلون 5 اینچ