ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : فارس-شهرستان خرامه-شهرک صنعتی-خیابان دانا
  • درباره ما : شرکت نگین فخر شیراز از سال ۱۳۹۵ به منظور تولید انواع قیر های صنعتی توسط بخش خصوصی تاسیس گردید و در سال ۱۳۹۶ کلیه مراحل اجرایی کارخانه به اتمام رسید و درهمان سال به صورت رسمی افتتاح گردید .این مجموعه توسط کادر فنی مهندسی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا با داشتن رآکتورهای تمام پالایشگاهی و مجهز به مدرن ترین سیستم کنترل ابزار دقیق که با استانداردهای روز دنیا طراحی شده و با کسب استان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت نگین فخر شیراز از سال ۱۳۹۵ به منظور تولید انواع قیر های صنعتی توسط بخش خصوصی تاسیس گردید و در سال ۱۳۹۶ کلیه مراحل اجرایی کارخانه به اتمام رسید و درهمان سال به صورت رسمی افتتاح گردید .
    این مجموعه توسط کادر فنی مهندسی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا با داشتن رآکتورهای تمام پالایشگاهی و مجهز به مدرن ترین سیستم کنترل ابزار دقیق که با استانداردهای روز دنیا طراحی شده و با کسب استانداردهای ملی و جهانی از جمله ISO ۹۰۰۱ ، ISO ۱۴۰۰۱ ،OHSAS ۱۸۰۰۱ ، IMS CE اروپا ، پروانه استاندارد ، گواهی نامه ثبت علامت و پروانه بهره برداری توانسته است مجوز صدور و عرضه محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت در بورس کالای ایران عرضه نماید .
    واحد قیر سازی :
    در حال حاضر خوراک واحد ، صرفاً از برج تقطیر پالایشگاه های داخلی وکیوم باتوم ( VB ) تولید شده را به گریدهای مختلف قیر ۸۵/۱۰۰ ، ۶۰/۷۰ ، ۴۰/۵۰ , MC ، PG بنا به درخواست مشتری با توجه به شرایط متنوع آب و هوایی تولید و به بازار عرضه می کند ، به طوریکه محصولات این کارخانه در سردترین و گرمترین نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد .
    این مجموعه با توان تولید ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ تن قیر در روز به یکی از بزرگترین کارخانجات تولیدی انواع قیرهای صنعتی در خاورمیانه بوده که عمده مصرف محصولات این شرکت در آسفالت جاده ها و صادرات می باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه