ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان آفریقا -خیابان کاج آبادی -پلاک ۱۱۴ -طبقه ۴
  • درباره ما : شرکت هتکو (هوا ابزار تهران) در سال ۱۳۷۶ به ثبت رسید و از بدو امر فعالیتهای خود را برپایه رقابت با شرکتهای معتبر خارجی، کسب رضایت مشتری و حضور در تمامی صنایع بزرگ کشور پایه گذاری کرد. این شرکت با پشتوانه اصل مشتری مداری و رویکرد به مبانی علمی کاربردی روز دنیا موفق گردید از یکسو اعتماد مشتریان را در طیف گسترده ای بخود جلب نماید و از سوی دیگر ارتباطات و تعاملات کاری روز افزونی را در حوزه ان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت هتکو (هوا ابزار تهران) در سال ۱۳۷۶ به ثبت رسید و از بدو امر فعالیتهای خود را برپایه رقابت با شرکتهای معتبر خارجی، کسب رضایت مشتری و حضور در تمامی صنایع بزرگ کشور پایه گذاری کرد. این شرکت با پشتوانه اصل مشتری مداری و رویکرد به مبانی علمی کاربردی روز دنیا موفق گردید از یکسو اعتماد مشتریان را در طیف گسترده ای بخود جلب نماید و از سوی دیگر ارتباطات و تعاملات کاری روز افزونی را در حوزه انتقال تکنولوژی از صاحب نامان این عرصه به کشور تحقق بخشد. به لطف توجهات و استمرار بر رعایت چنین اصولی امروز شاهد آن هستیم که هتکو توانسته جایگاه خاصی را در عرصه طراحی و ساخت، نصب و اجرا، راه اندازی و ارائه سرویس و خدمات به تمامی بخشهای گوناگون کشور عزیزمان به خود اختصاص دهد. در حال حاضر این شرکت تمامی سرویسهای مهندسی و مشاوره ای پروژه های خود را بصورت صد در صد داخلی و حوزه های خاصی نظیر پکیج های تولید هوا و گازهای صنعتی را توسط تیمهای مهندسی و ساخت خود با همکاری شرکتهای شناخته شده ای همچون Linde و Siemens از آلمان و IHI از ژاپن انجام می دهد.
    همچنین ساخت، تامین و تدارک ملزومات پروژه ها و سفارشات در تمامی سطوح با اتکا به توانمندیهای درون سازمانی و همکاری گسترده شرکای خارجی و نیز تامین کنندگان داخلی معتبر صورت می گیرد.
    بی شک یکی از نقاط قوت این شرکت در تنوع بخشی به سبد محصولات با رویکرد همکاری با شرکتهای طراز اول دنیا می باشد. برای نیل به تضمین کیفیت، استقرار و بکارگیری اصول مدیریت کیفیت در کنار پیاده سازی استاندارهای مرتبط، متضمن خروجی مناسب در فرآیندهای مختلف این چرخه نسبتا بزرگ بوده است. و امروز مفتخریم که به گواه سوابق کاری درخشان و پر شمار به همه مشتریان گرانقدر و بالفعل خود اعلام نماییم که همچون همیشه آماده قبول پروژه ها و سفارشات کاری آنها و اجرای متعهدانه مسئولیتهای واگذار شده با تلاشی هر چه تمام تر هستیم.

    بستن