ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبريز-شهرک صنعتي شهيد رجايي جنوبي
  • درباره ما : هواسان در سال ۱۳۷۱ با اندیشه کارآفرینی، در زمینه هوای فشرده با هدف تولید کمپرسور صنعتی تشکیل شد و امروز این مجموعه به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع کمپرسور صنعتی و کمپرسور معدنی تبدیل و با استفاده از تکنولوژی های مدرن و روز اروپا محصولات خود را به بازار عرضه می نماید. افتخار دارد که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده و مخازن استاندارد در خاور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هواسان در سال ۱۳۷۱ با اندیشه کارآفرینی، در زمینه هوای فشرده با هدف تولید کمپرسور صنعتی تشکیل شد و امروز این مجموعه به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع کمپرسور صنعتی و کمپرسور معدنی تبدیل و با استفاده از تکنولوژی های مدرن و روز اروپا محصولات خود را به بازار عرضه می نماید.

    افتخار دارد که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده و مخازن استاندارد در خاورمیانه، همچنان قلب تپنده صنایع و معادن در داخل و خارج از کشور باشیم. کوشیده ایم همواره با نوآوری، بهینه سازی و بهبود مستمر، اثربخشی و رقابت پذیری محصولات و خدمات پس از فروش، خود را ماندگار نمائیم.

    مدیریت خلاق و کارکنان متعهد و دلسوز شرکت با تکیه بر ایمان و التزام عملی به حفظ کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان و با بهره گیری از بهترین سازندگان داخلی ، کنترل دقیق محصولات و تضمین ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بر اساس استقرار مدلهای نوین مدیریتی و حرکت آن به سمت مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) گامهای استواری برداشته و جهت هموار کردن راه در سال ۷۹ موفق به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندار ISO ۹۰۰۲ و اخذ گواهینامه در این زمینه گردیده وهمچنین گواهینامه ISO ۹۰۰۱ بر اساس ورژن ۲۰۰۸ را نیز دریافت نموده است .
    هواسان در طی سالیان فعالیت خود در سایه اندیشه های مدیریت کار آفرین و تلاش کارکنان خود، افتخارات ، عناوین و گواهینامه های برجسته و ارزشمندی را به شرح ذیل در کارنامه خود ثبت نموده که هر یک از آنها به مانند ستاره ای فروزان در عرصه حیات شرکت نورافشانی می نمایند.

    و اینک موجب افتخار و مباهات مدیریت و کارکنان هواسان است که بسیاری از شرکتهای تولیدی وصنعتی کشور در اکثر صنایع همچون نساجی ، چرم ،‌غذایی ،بسته بندی ،‌چاپ ، دارویی و شیمیائی ، لاستیک و پلاستیک ،‌آهن و فولاد ، سیمان ،‌گچ ، شیلات و آبزیان ، شیشه و سرامیک و چینی و غیره از محصولات متنوع شرکت استفاده می نمایند

    بستن
محصولات
کمپرسور سری L
کمپرسورهای OILFREE سری HS
کمپرسور معدنی PDP35
واترتراپ های آلومینیومی
كمپرسورهای معدنی