ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-منطقه صنعتی قهدریجان-واحد ۶
  • درباره ما : شرکت تولیدی وستا صنعت از زمان تاسیس در سال ۱۳۶۱ با نام صنایع تولیدی پویا صنعت مفتخر است با کادری مجرب و ماشین آلات متنوع و با استفاده از علم روز صنعت نفت وگاز قدم به عرصه تولید (فورج) بدنه شیرآلات صنعتی ( گیت، گلاب، چک و بال ولو) نهاده است ، ولی هیچگاه تمرکز خود را از تولید فلنج و اتصالات برنداشته است. این شرکت با بیش از ربع قرن تجربه در امر تولید انواع فلنج های گلودار، فلنج اسلیپون، فلن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی وستا صنعت از زمان تاسیس در سال ۱۳۶۱ با نام صنایع تولیدی پویا صنعت مفتخر است با کادری مجرب و ماشین آلات متنوع و با استفاده از علم روز صنعت نفت وگاز قدم به عرصه تولید (فورج) بدنه شیرآلات صنعتی ( گیت، گلاب، چک و بال ولو) نهاده است ، ولی هیچگاه تمرکز خود را از تولید فلنج و اتصالات برنداشته است. این شرکت با بیش از ربع قرن تجربه در امر تولید انواع فلنج های گلودار، فلنج اسلیپون، فلنج کور و انواع فلنج های سفارشی و رینگ در خدمت صنایع مختلف کشور می باشد.

    وستا صنعت توانایی طراحی، ساخت و تولید انواع فلنج های مورد نیاز در صنایع با استفاده از متریال فولاد کربنی A۱۰۵ و A۶۹۴ و دیگر متریال مورد نیاز صنایع را از مرغوبترین نوع خود تهیه و بالاترین کیفیت برمبنای استاندارد بین المللی ISO۹۰۰۱ :۲۰۱۵، CE ، ASTM و ASME جهت تضمین کیفیت و ارتقاء آن و نگاهی به بازارهای جهانی سرلوحه کارخویش قرارداده است.

    رنج تولیدی این شرکت از سایز ۲/۱ تا ۱۲ اینچ و در کلاس کاری ۱۵۰ الی ۲۵۰۰ پوند می باشد. در ضمن توانایی تولید بدنه و کلوژر انواع شیرآلات صنعتی از ۲/۱ تا ۱۴ اینچ از کلاس ۱۵۰ تا ۱۵۰۰ بصورت انبوه از متریال ASTM A۱۰۵ را دارا می باشد.

    بستن
محصولات
ساخت بدنه و کلوژر
ساخت رینگ و پوسته
ساخت فلنج