ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج-شهرک صنعتی اشتهارد-قطعه ۳۵۶
  • درباره ما : شرکت ویرا مدرن در سال ۸۳ با هدف ساخت ملزومات خاص بخش نسوز کشور پای به عرصه ظهور نهاد.پس از چندین سال همکاری با شرکتهای پتروشیمی و کوره سازی ، اینک مفتخریم که محصول ویژه و کاربردی چسب نسوز را به صنایع مرتبط معرفی نماییم. چسب نسوز در ساخت کوره ها به جای ملات مورد استفاده قرار میگیرد . این چسب قابلیت اتصال آجرها و بردها و الیاف سرامیک به یکدیگر را دارا میباشد.هینطور به منظور تعمیر و درزگیر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ویرا مدرن در سال ۸۳ با هدف ساخت ملزومات خاص بخش نسوز کشور پای به عرصه ظهور نهاد.پس از چندین سال همکاری با شرکتهای پتروشیمی و کوره سازی ، اینک مفتخریم که محصول ویژه و کاربردی چسب نسوز را به صنایع مرتبط معرفی نماییم.

    چسب نسوز در ساخت کوره ها به جای ملات مورد استفاده قرار میگیرد . این چسب قابلیت اتصال آجرها و بردها و الیاف سرامیک به یکدیگر را دارا میباشد.هینطور به منظور تعمیر و درزگیری و آستربندی کوره ها و پاتیلهای ریخته گری و چسباندن قطعات سرامیکی مانند ساگار و کاست و صفحه ها به یکدیگر کاربرد دارد. این محصول قابلیت چسباندن قطعات غیر همجنس نظیر فلزات و شیشه و سرامیک به یکدیگر را دارا میباشد.

    بستن
محصولات
چسب نسوز High Temper ویرا مدرن