ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خيابان سهروردي شمالي-خيابان هويزه شرقي-خيابان سهند
  • درباره ما : شركت بوتان­ ران (سهامي خاص) از سال ۱۳۷۴ و به پشتوانه و اعتبار شركت بوتان (بنيان گذار صنعت گاز مايع) مفتخر به ارائه خدمات حمل و نقل داخلي و بين المللي مي باشد. بوتان ران در زمينه پروژه هاي حمل و نقل گاز مايع، فرآورده هاي پتروشيمي، مواد نفتي و كالاي عمومي در داخل كشور و همچنين به صورت ترانزيت، صادرات و واردات به شيوه هاي گوناگون حمل و نقل چند وجهي، جاده اي، ريلي، دريايي و هوائي فعاليت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت بوتان­ ران (سهامي خاص) از سال ۱۳۷۴ و به پشتوانه و اعتبار شركت بوتان (بنيان گذار صنعت گاز مايع) مفتخر به ارائه خدمات حمل و نقل داخلي و بين المللي مي باشد.

    بوتان ران در زمينه پروژه هاي حمل و نقل گاز مايع، فرآورده هاي پتروشيمي، مواد نفتي و كالاي عمومي در داخل كشور و همچنين به صورت ترانزيت، صادرات و واردات به شيوه هاي گوناگون حمل و نقل چند وجهي، جاده اي، ريلي، دريايي و هوائي فعاليت نموده است.

    از جمله مأموريت هاي اساسي اين شركت ايجاد امنيت خاطر براي كليه ذينفعان به ويژه مشتريان گرانقدر است كه با ارائه خدمات مطمئن و به موقع حمل و نقل ميسرخواهد شد.

    تكيه بر اصول مهم پايبندي به كيفيت، بهره وري، قابليت اطمينان، انعطاف پذیری، استفاده از تکنولوژی روز و مشاوره رایگان در خصوص خدمات حمل و نقل و لجستيك، بوتان ران را از دیگر شرکت ها متمایز نموده است.

    بستن