ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : قزوین - شهر صنعتی البرز- بلوار ابن سینا - خیابان میرداماد شرقی گروه تولیدی ایران چسب و الغری
  • درباره ما : شرکت ایران چسب با سابقه ای نزدیک به نیم قرن از سال ۱۳۴۹/۵/۵شروع بکار کرد و با تعداد حدود ۱۷ پرسنل و ۷ دستگاه که کار برش را انجام می داد گام های نخست را در پیش روی به سمت و سوی صنعت آغاز کرد. این شرکت با دید و نگاه به آینده سعی در راه پیشرفت خود برداشت و با تمرکز به نیرو های کاری جوان و متخصص وبه پشتوانه مدیران زبده گام به گام رو به تلاش نهاد و با تلاش و همت به تنوع تولیدات خود افزود. این ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ایران چسب با سابقه ای نزدیک به نیم قرن از سال ۱۳۴۹/۵/۵شروع بکار کرد و با تعداد حدود ۱۷ پرسنل و ۷ دستگاه که کار برش را انجام می داد گام های نخست را در پیش روی به سمت و سوی صنعت آغاز کرد. این شرکت با دید و نگاه به آینده سعی در راه پیشرفت خود برداشت و با تمرکز به نیرو های کاری جوان و متخصص وبه پشتوانه مدیران زبده گام به گام رو به تلاش نهاد و با تلاش و همت به تنوع تولیدات خود افزود. این شرکت با تلاش روز افزون مدیران ارشد با شناسایی و بررسی نقاط کلیدی بازار به شناسایی کیفیت مورد نظر مشتری و مطابق با نیاز های بازار روز به روز به تنوع و کیفیت محصولات خود افزود به گونه ای که درصد بالایی از سهم بازار را به خود اختصاص داد. این شرکت با استفاده از فن متمرکز به روی نقاط کلیدی و شاهرگ های اصلی دست تمامی واردکنندگان این نوع محصول را کوتاه و سعی را بر آن نهاد تا بازار های کشور همسایه را نیز در اختیار بگیرد و با تقویت قسمت صادرات ؛ هم اکنون تنها صادر کننده این نوع محصول در کشور به حساب می آید.

    کارخانه با فضایی حدود ۱۲۰۰۰ متر مربع و جمع کل بنا ۱۶۳۰۰ متر مربع در طبقات بصورت سالن تولید و در طرحی جدید با ساختن ۱۷ واحد آپارتمان مسکونی در کنار شرکت از جمله افتخارات این شرکت که به همت و تلاش مردان پر تلاش این سرزمین به دست آمد کسب رتبه نمونه کشوری در سال ۸۹ و موفق به ۱-دریافت تندیس مدیر برتر ایران در سال۹۰ ۲ – کار آفرین برتر سال ۸۴ ۳- کار آفرین برتر سال ۸۷ ۴- کار آفرین برتر سال ۸۹ از جمله تقدیر نامه های کسب شده این شرکت : ۱- واحد نمونه سال۹۰ صنایع و معادن استان قزوین ۲- واحد سبز سال ۸۹ ۳- دریافت تندیس استاندارد ملی ۴- دریافت تندیس برند ملی ۵- کسب مقام مدیر نمونه سال۸۳و ۸۸ ۶- تقدیر نامه از موسسه جوانمردان عترت ۷- تقدیر نامه از جانب مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان ۸- تقدیر و تشکر از بنگاه تعاون اداره کل زندان های استان قزوین به واسطه اشتغالزایی زندانیان در بند زندان های استان قزوین شرکت ایران چسب با بهره گیری از فن آوری روز دنیا در راستای آرمانهای خود مبتنی بر تولیدات با کیفیت و کسب روز افزون رضایت مشتریان همزمان با پیشگیری از الودگی های زیست محیطی و کاهش ریسک ها و خطرات موجود تا حد قابل قبول و نیز فراهم آوردن محیطی امن جهت حفظ سلامت کارکنان ؛ ایجاد استقرار و اجرای سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه را در دستور کار خود قرار داده است و در حال حاظر شرکت ایران چسب موفق به اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱-۲۰۰۰ ؛سیستم مدیریت زیست محیطی ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ و سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی شغلی OHSAS۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ از شرکت AENOR اسپانیا گردیده است.

    از جمله خدمات متمایز در زمینه تولید و فروش محصولات این شرکت تولید بهنگام و تحویل رایگان و در مقصد می باشدکه محصول طبق نیاز را در اسرع وقت و در هر نقطه ای از کشور که باشدبه دست مصرف کننده خواهد رساند. از جمله محصولات این شرکت انواع نوار چسب های چاپی می باشد که با آرم های مورد نظر مشتری چاپ و در دسترس قرار می گیرد. هر صنعتی بر پایه چند بخش است که در صنعت چسب در این شرکت به ۱- تولید چسب مایع با نام علمی آکرونال( ماده ای سفید و غلیظ شبیه به شیر با بوی خاص بر پایه پلی مر ) ۲- سلفون (BOPP) تشکیل شده از مواد نفتی ۳- دستگاه کو تینگ : کا رتولید رول های چسب بصورت جامبو رول ۴- دستگاه برش ۵- دستگاه بسته بندی ۶- ملزومات در صنعت زمانی که یک شرکت تمامی ملزومات و احتیاجات خود را به صورت خود کفا انجام دهد عنوان گروه تولیدی را به خود میگیرد که این شرکت نیز این عنوان را از آن خود نموده است. این شرکت با داشتن مهندسین متخصص و کارشناس در قسمت های مختلف و با تکیه بر داشتن دانش روز دنیا گروه تولیدی ایران چسب را به وجود آوردو هم اکنون بعنوان بزرگترین شرکت تولید کننده نوارچسب در خاورمیانه می باشد.که توانسته است از تهیه مواد اولیه تا ارسال محصول به دست مصرف کننده و خدمات پس از فروش و مشاوره در این صنعت مقام اول را به خود اختصاص دهد.

    این شرکت در نظر دارد در سال جار ی با ایجاد و استقرار طرح های توسعه جدید در زمینه تولید چسب برق اقدام نماید تا از واردات مواد اولیه این نوع محصول نیز جلوگیری به عمل آورد و همچنین با افزایش بازار محصولات این شرکت در برنامه های آتی این شرکت است تا با استقرار و نصب دستگاه های جدید کوتینگ و برش در افزایش و توزیع این محصول گام های بسی فراتر نیز در این خصوص بنا نهد.

    بستن
محصولات
چسب سلفونی شفاف ژد
آبچسب سفید
کاغذی ژد
قطره ای 3 گرمی الما
چسب برق جک اسمیت
چسب سلفونی چاپی
شفاف تایوان
شفاف اس 45
شفاف جانسون
شفاف ژد
شفاف اس 50
شفاف آبریل
شفاف ایران چسب
قهوه ای ژد
قهوه ای جانسون
رنگی جانسون
کریستال جانسون-1
کریستال جک تیپ
کریستال طاووس
کریستال گوزن
کریستال دولوکس گوزن
کریستال جانسون 36 یارد
کریستال جانسون 72 یارد
آبچسب قهوه ای راه راه
آبچسب سفید
آبچسب قهوه ای ساده
کاغذی آبریل
کاغذی ایران چسب
کاغذی ژد
قطره ای 2 گرمی آلفا
قطره ای 3 گرمی آلفا
چسب برق ایران چسب
چسب برق گلوب
چسب برق گوزن
چسب برق آبریل
چسب برق الماس
پلی اتیلن
چسب پوست پیازی
فوم دو طرفه
چسب حرارتی لوله ای
چسب حرارتی هاتملت
کاور رنگ
چسب زن اتوماتیک
چسب زن دستی
فویل آلمینیوم
برزنتی
چسب تزئینی
چسب سلفونی چاپی
آبچسب چاپی