ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۶ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCuexaWWQeLyNNpumeGpM9mg?view_as=subscriber
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/savinbrand
  • آدرس : تهران-خیابان سهروردی شمالی-بالاتر از چهار راه مطهری-بن بست بیشه-ساختمان شماره ۱۰-طبقه ۲-واحد ۶
  • درباره ما : استان یزد یکی از قدیمی‏ترین سکونتگاه‏های سرزمین ایران بوده و به واسطه استقرار آن در مرکز کشور، همواره از نظر اقتصادی و تجاری دارای اهمیت بالای بوده و خواهد بود. در طول تاریخ، تجارت انواع کالا (تولیدات منطقه و یا سایر محصولات مناطق دیگر) یکی از اصلی‏ترین کسب و کارهای متداول در این منطقه می‏باشد. به همین دلیل، قدمت کسب و کار این گروه در طی چندین دهه گذشته همواره بر تجارت اس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    استان یزد یکی از قدیمی‏ترین سکونتگاه‏های سرزمین ایران بوده و به واسطه استقرار آن در مرکز کشور، همواره از نظر اقتصادی و تجاری دارای اهمیت بالای بوده و خواهد بود. در طول تاریخ، تجارت انواع کالا (تولیدات منطقه و یا سایر محصولات مناطق دیگر) یکی از اصلی‏ترین کسب و کارهای متداول در این منطقه می‏باشد. به همین دلیل، قدمت کسب و کار این گروه در طی چندین دهه گذشته همواره بر تجارت استوار بوده است، به نحوی که سابقه آن را می‏توان به ۸ نسل گذشته نسبت داد. اما هم زمان با رشد اقتصادی کشور به ویژه در طی ۳۰ سال گذشته، این کسب و کار خانوادگی، خود را با الزامات و ضروریات پیش آمده منطبق ساخت.

    هسته اولیه این گروه، «شرکت آمای جهان گستر یزد»، ۳۰ سال پیش به عنوان یک مجموعه توزیع و پخش در شهرستان «ابرکوه» شکل گرفت، اما با گذر زمان و توسعه فعالیت آن، به شهر یزد منتقل گردید. از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‏های توزیع ایران، به ویژه در مناطق مرکزی و شرقی کشور، در حال فعالیت است. در سابقه این شرکت می‏توان به نمایندگی توزیع و پخش برندهای معتبری چون ژیک ماکارون، آلونی، هنکل، پارس حیات، بهنوش، فرخنده، سیکارو، میعاد، شهرزاد و... اشاره کرد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
پیکولی ساده ساوین
پیکولی سبزیجات ساوین
پنه ریگاته ساده ساوین
پنه ریگاته سبزیجات ساوین
پروتئین سویا ساوین
لوبیا چیتی ساوین
لوبیا چشم بلبلی ساوین
گندم بلغور ساوین
جو پوست کنده ساوین