ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -بلوار فردوس شرق -بين سليمى جهرمى و وليعصر -پلاک١٤٠ -واحد٤
  • درباره ما : بـا تـوجـه بـه تـغـیـیـر رفـتـارمـصـرف کنـنـده بـر آن شـد کـه در جهـت شـنـاسـایی نـیـازهـای مـصـرف کـنـنـده تـحــقـیـقـاتـی بـعـمـل آورده و در جهت رفع آن نیازها اقدام نماییـد .در این راستا لیوانی طراحی شد که عایق حرارتی بوده و علاوه بر آن در مجاورت آب داغ مونومرهای سرطان زا آزاد نمی نماید و مصرف کننده هـنگام صرف نوشـیدنی علاوه بر اطمـینان از سلامت محصول با خیالی آسوده از صرف نوشیدنی خود ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بـا تـوجـه بـه تـغـیـیـر رفـتـارمـصـرف کنـنـده بـر آن شـد کـه در جهـت شـنـاسـایی نـیـازهـای مـصـرف کـنـنـده تـحــقـیـقـاتـی بـعـمـل

    آورده و در جهت رفع آن نیازها اقدام نماییـد .در این راستا لیوانی طراحی شد که عایق حرارتی بوده و علاوه بر آن در مجاورت آب داغ مونومرهای سرطان زا آزاد نمی نماید و مصرف کننده هـنگام صرف نوشـیدنی علاوه بر اطمـینان از سلامت محصول با خیالی آسوده از صرف نوشیدنی خود لذت ببرد.

    لیوان های عایـق حرارتی ما سـاخته شده ازجنس پری پروپیـلن و فودگرید بوده که با توجه به تعـبیه پره هایی در اطراف لـیوان مانـع انتقال حرارت به دست مصرف کننده می شود.

    جـنس لـیوان ها به گونه ای بوده که در مقابل حرارت تغـییر حالـت نمی دهد . هـر لیوان با حجم حدود ۱۸۰ میلی لیترحاوی ۲۰ تا۲۲ گرم از انواع پودر نوشیدنی می باشد که توسط یک لایه آلمینیوم در قسمت داخلی لیوان سیل میگردد و سپس هر ۹ عدد از لیوان های فـوق در یک پک همراه با ۹ عـدد هم زن مخصوص کافی بـسـته بندی میـشود و به صورت پک های ۲۰ تایی کارتن گذاری صورت می پذیرد.

    هـنگام مصرف کافـیـست با کشیـدن زبانه واشر سیل درب لیوان را باز نموده و پس ازاضافه کردن آب داغ مصرف نمایید.

    پودر های نوشیـدنی شامـل انواع قهـوه و انواع چای ،تهیـه شده از بهتریـن برند های دنـیا بوده و لذت دلنـشینی برای مصرف کننده به همراه دارد.

    در حال حاضر با ۴ محصول هات چاکلت(شکلات داغ)-کاپوچینو-کافی میکس۱×۳ و۱×۲ پا به عرصه گذاشته ایم که به زودی انواع نوشیدنی های گرم دیگر به سبد محصولات اضافه خواهد شد.

    امید است که بتوانیم در راستای حفظ سلامت و احساس رضایت و ایجاد لذت درمشتریان گام موثری برداریم.

    بستن