ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خيابان خردمند جنوبی -کوچه ملکیان -پلاک ۳ -واحد ۹
  • درباره ما : شرکت بیوسان گواه (سهامی خاص) اولین شرکت ۱۰۰% ایرانی تخصصی بازرسی و گواهی محصولات کشاورزی ارگانیک در ایران است که از کادر فنی مجرب دارای مدارک دانشگاهی بهره مند میباشد. این شرکت افتخار دارد که طی فعالیت ۷ ساله خود توانسته است نقش مهم و موثری در توسعه کشاورزی ارگانیک در کشور بر عهده داشته باشد بطوری که اخذ گواهی ارگانیک برای نهاده های مجاز در تولید محصولات ارگانیک از جمله حاصلخیز کننده ها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بیوسان گواه (سهامی خاص) اولین شرکت ۱۰۰% ایرانی تخصصی بازرسی و گواهی محصولات کشاورزی ارگانیک در ایران است که از کادر فنی مجرب دارای مدارک دانشگاهی بهره مند میباشد. این شرکت افتخار دارد که طی فعالیت ۷ ساله خود توانسته است نقش مهم و موثری در توسعه کشاورزی ارگانیک در کشور بر عهده داشته باشد بطوری که اخذ گواهی ارگانیک برای نهاده های مجاز در تولید محصولات ارگانیک از جمله حاصلخیز کننده ها (کودهای ارگانیک) و مواد کنترل کننده آفات و همچنین بیش از ۱۵۰۰۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی در استانهای مختلف کشور طبق استانداردهای ملی ایران، اتحادیه اروپا و آمریکا از جمله فعالیت های مرتبط می باشد. بیوسان گواه به عنوان اولین شرکت دارای تایید صلاحیت از نظام تایید صلاحیت ایران- سازمان ملی استاندارد ایران منطبق با استاندارد ایران ایزو/ آی ای سی ۱۷۰۲۰ بر اساس استاندارد ملی ایران ۱۱۰۰۰ در حیطه "فرایند تولید تا عرضه محصولات گیاهی ارگانیک" به شماره ACI/IBS ۲۸۱ می باشد. بازرسان این شرکت علاوه بر اینکه دارای مدارک دانشگاهی مرتبط با علوم کشاورزی هستند، دارای گواهی مجاز بازرسی محصولات ارگانیک مطابق با استاندارد اتحادیه اروپا و برنامه ملی ارگانیک آمریکا بوده و همه ساله دوره های تخصصی را زیر نظر متخصصان بین المللی می گذرانند. شرکت بیوسان گواه دارای نمایندگی انحصاری از کمپانی bio-inspect سوئیس می باشد که توانایی اخذ دامنه وسیعی از گواهی های ارگانیک معتبر جهان را دارا می باشد. اهداف شرکت بیوسان گواه در این راستا عبارتند از :
    - ایجاد فرصت های تجاری در راستای عرضه محصولات ارگانیک در بازارهای داخلی و خارجی برای تولیدکنندگان و صادر کنندگان محصولات کشاورزی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی.
    - ارتقا سطح آگاهی و انطباق صلاحیت کارکنان متناسب با نیازهای بازرسی و الزامات استانداردهای الگو.
    - بهره گیری صحیح و کامل از کلیه منابع موجود در جهت افزایش دقت و صحت نتایج بازرسی های انجام پذیرفته.
    - افزایش رضایتمندی و حمایت از تولیدکنندگان محصولات ارگانیک در برابر ارائه فریبکارانه فرآورده های غیر ارگانیک به جای فرآورده های ارگانیک.
    - حمایت از مصرف کنندگان محصولات ارگانیک در برابر تقلب در بازار و ادعاهای غیرمستند درباره محصولات ارگانیک.
    - همگامی و همیاری با مراجع ذیصلاح از جمله سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، نظام تائید صلاحیت ایران و وزارت جهادکشاورزی در راستای بهینه سازی فرایند بازرسی و گواهی و توسعه کشاورزی ارگانیک در ایران.
    مدیریت ارشد شرکت بیوسان گواه با اعتقاد و تعهد کامل نسبت به مفاد این خط مشی و در راستای سیاست های کیفی با انتخاب نماینده کیفیت ، مدیران فنی و بهره مندی از بازرسان متخصص دوره دیده در کشور سوئیس تمامی همکاران را به همدلی، همفکری و همیاری در اجرای دقیق این فرایند فراخوانده است.

    بستن