ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
پیام سلامت آفتاب کویر ایرانیان
  • تعداد بازدید : ۳۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد – تفت – منطقه صنعتی مبارکه – خیابان مبارکه – روبروی کارخانه مهتاب
  • درباره ما : صنايع غذايي آتيك در سال ١٣٩٣ تحت عنوان برند آتيك شروع به كار كرد .اين كارخانه با هدف ارتقا سطح سلامت تغذيه و ارائه محصول كاملا سالم و كيفيت اقدام به توليد پيراشكي در پنج طعم گوشت و سبزيجات ، مرغ و قارچ ، مرغ و سيب زميني ، پيتزايي و گوشت و مرغ بدون مواد نگهدارنده و مواد كاملا طبيعي درجه يك به صورت پيراشكي هاي پخته شده و منجمد آماده مصرف نمود.صنايع غذايي آتيك تحت برند آتيك در سال ١٣٩٦ با ث ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنايع غذايي آتيك در سال ١٣٩٣ تحت عنوان برند آتيك شروع به كار كرد .
    اين كارخانه با هدف ارتقا سطح سلامت تغذيه و ارائه محصول كاملا سالم و كيفيت اقدام به توليد پيراشكي در پنج طعم گوشت و سبزيجات ، مرغ و قارچ ، مرغ و سيب زميني ، پيتزايي و گوشت و مرغ بدون مواد نگهدارنده و مواد كاملا طبيعي درجه يك به صورت پيراشكي هاي پخته شده و منجمد آماده مصرف نمود.
    صنايع غذايي آتيك تحت برند آتيك در سال ١٣٩٦ با ثبت شركت سهامي خاص و فعاليت تحت شركت پيام سلامت آفتاب كوير ايرانيان با شماره ثبت ١٠٣٣ به كار خود ادامه داد.
    محصولات جديد اين شركت با طعم هاي كوكو سبزيجات و كوكو سيب زميني و بندري با بسته بندي جديد در برنامه كار شركت قرار گرفته است .
    اميدواريم در سايه عنايت پروردگار و تلاش و كوشش جمعي بتوانيم نام كالاي ايراني را بلند و رضايتمندي هموطنان عزيز را جلب كنيم .

    بستن
محصولات
پیتزایی
کوکو سبزی
مرغ و قارچ