ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۶۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد – بلوار احمد آباد-بلوار طالقانی-نبش طالقانی ۲-پلاک ۱۰
  • درباره ما : گروه تولیدی عالیس، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در کشور است. این گروه سال ها پیش با هدف تولید فرآورده های لبنی پاستوریزه در زمینی به وسعت ۱۰ هکتار در شهرک صنعتی چناران آغاز به کار کرد و فعالیت خود را در جهت تحقق اهداف و سیاست های معین خود ادامه داد.عالیس از همان ابتدا، کیفیت جهانی و کسب رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داد و در این راستا با پیاده سازی سیستم های مدیریت ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی عالیس، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در کشور است. این گروه سال ها پیش با هدف تولید فرآورده های لبنی پاستوریزه در زمینی به وسعت ۱۰ هکتار در شهرک صنعتی چناران آغاز به کار کرد و فعالیت خود را در جهت تحقق اهداف و سیاست های معین خود ادامه داد.
    عالیس از همان ابتدا، کیفیت جهانی و کسب رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داد و در این راستا با پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت
    ISO ۱۸۰۰۱ : ۲۰۰۷ – ISO ۱۴۰۰۱ :۲۰۰۴ – HACCP – ISO ۲۲۰۰۰ :۲۰۰۵ – ISO ۹۰۰۱ :۲۰۰۸ به منظور ارتقای سطح کیفی و سلامت محصولات تولیدی، پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و افزایش سطح سلامت مصرف کنندگان راه خود را پیش گرفت.
    شرکت چشمه نوشان خراسان که از شرکت های وابسته به عالیس محسوب می شود، محصولات خود اعم از انواع نوشابه های گازدار، دوغ های گازدار و بدون گاز، آب معدنی، آب آشامیدنی و آبمیوه های گازدار را با تکیه بر دانش فنی و تکنولوژی روز اروپا تهیه کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.
    شرکت نیک رز چناران، از دیگر شرکت های زیرمجموعه عالیس، ۱۲طعم متفاوت ماءالشعیر را برای هر نوع ذائقه ای تولید می کند.
    عالیس، همواره برای ارائه بهترین نوشیدنی ها با دلچسب ترین طعم ها و بالاترین کیفیت تلاش می کند و برای دستیابی به این مهم، باتجربه ترین مهندسین وکارشناسان این عرصه را به خدمت گرفته تا ثابت کند، برای نشاندن لبخند رضایت بر لب های مشتریانش از هیچ اقدامی دریغ نمی کند.
    عالیس با تاسیس شرکت بهار رز چناران اقدام به تولید انواع مختلفی از لبنیات و نوشیدنی ها ازجمله ماست میوه ای، شیر میوه ها، انواع آب میوه ها و شیرهای طعم دار، شیر ساده ، دوغ (اسپیتیک) کرد. این محصولات به کمک جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید و به بازار عرضه شدند.

    بستن
محصولات
آب معدنی
نکتار هلو
آبمیوه گازدار لیمو نعنا
دوغ هشت گیاه
شیر توت فرنگی
ماءالشعیر لیمو
نوشابه شاتوت
آبمیوه انگور قرمز گازدار
شیر کم چرب
آبمیوه گازدار آلبالو عالیس
آبمیوه گازدار زرشک و انار عالیس
آبمیوه گازدار لیمو ترش عالیس
آبمیوه گازدار بلوبری عالیس
آبمیوه گازدار پرتقال انبه عالیس
آبمیوه گازدار سیب عالیس
ماء‌الشعیر قهوه عالیس
ماء‌الشعیر استوایی عالیس
ماءالشعیر آناناس عالیس
ماءالشعیر هلو عالیس
شیرقهوه عالیس
شیرکاکائو عالیس
شیر مالت عالیس
شیر موز عالیس
شیر نارگیل عالیس
دوغ سنتی عالیس
دوغ گازدار عالیس
دوغ بدون گاز با طعم نعناع عالیس
دوغ نعناع
نکتار انبه عالیس
نکتار آناناس عالیس
نکتار پرتقال‌ خونی عالیس
نکتار پرتقال عالیس
نوشابه با طعم لیمو عالیس
نوشابه پرتقالی عالیس
نوشابه کولا عالیس
موهیتو تشریفاتی عالیس
آب پرتقال انبه تشریفاتی عالیس
آب انگور سفید تشریفاتی عالیس
شیر پرچرب عالیس
شیر ویتامین دی عالیس