ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان میردادماد - خیابان نیل - تابان شرقی - نبش ملکی سودمند - پلاک ۲ - واحد ۶
  • درباره ما : رهپویان شمیم ایرانیان، لحظات لذتبخشی را با طعم های به یادماندنی برای شما به ارمغان می آورد. با به روز نگاه داشتن خود در پی این هستیم که بتوانیم خدماتی شایسته مشتریان گرامی ارائه دهیم. لمس زندگی مردم: به کمک مشتریان خود در صنعت غذا، محصولاتی باب طبع ایرانیان، تولید کردیم. از طعم های متفاوت اسنکی تا طعم های با کیفیت فرآورده های گوشتی. رهپویان شمیم با یادآوری طعم هایی دلچسب لحظاتی خوش طعم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    رهپویان شمیم ایرانیان، لحظات لذتبخشی را با طعم های به یادماندنی برای شما به ارمغان می آورد. با به روز نگاه داشتن خود در پی این هستیم که بتوانیم خدماتی شایسته مشتریان گرامی ارائه دهیم.

    لمس زندگی مردم:

    به کمک مشتریان خود در صنعت غذا، محصولاتی باب طبع ایرانیان، تولید کردیم. از طعم های متفاوت اسنکی تا طعم های با کیفیت فرآورده های گوشتی. رهپویان شمیم با یادآوری طعم هایی دلچسب لحظاتی خوش طعم را برای شما می سازد.

    متعهد به نوآوری و رشد پایدار:

    رهپویان شمیم همواره در جستجوی ترکیبات و روش های جدید برای گسترش محصولات خود است. ما به نوآوری برای تغییرات واقعی در صنعت غذا متعهدیم. برای تجربه طعم های جدید و دوباره زندگی کردنِ یک خاطره دلچسب، ما را دنبال کنید.

    بستن
محصولات
طعم دهنده ها