ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : البرز-نظر آباد-شهرک صنعتی سپهر-خیابان فروردین-خیابان دکتر حسابی
  • درباره ما : شرکت سپیدنار تهران در سال ۱۳۹۲ با هدف نوآوری در طعم و مزه سس‌های تک‌نفره و اقتصادی افتتاح شد و در سال ۱۳۹۹ به هلدینگ بیژن پیوست. حفظ اصالت و تاکید به کیفیت، دو اولویت اصلی صنایع غذایی سالوت محسوب می‌شود و نگاه مدرن به بازار و کشف و پاسخگویی به نیاز جدید مشتریان مانند ایجاد خلاقیت در مزه سس، از دیگر اولویت‌های سالوت است.در دوره جدید فعالیت سالوت، به تولید سس‌های ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سپیدنار تهران در سال ۱۳۹۲ با هدف نوآوری در طعم و مزه سس‌های تک‌نفره و اقتصادی افتتاح شد و در سال ۱۳۹۹ به هلدینگ بیژن پیوست. حفظ اصالت و تاکید به کیفیت، دو اولویت اصلی صنایع غذایی سالوت محسوب می‌شود و نگاه مدرن به بازار و کشف و پاسخگویی به نیاز جدید مشتریان مانند ایجاد خلاقیت در مزه سس، از دیگر اولویت‌های سالوت است.در دوره جدید فعالیت سالوت، به تولید سس‌های تک‌نفره و رستورانی، تولید محصولات جدید فروشگاهی نیز اضافه شده است.
    تاسیسات تولیدی شرکت در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و فضای سرپوشیده‌ای حدود ۴۰۰ متر مربع قرار گرفته و با بهره‌گیری از نیروهای مجرب و متخصص در دفتر مرکزی و کارخانه، روزانه چندین تن، انواع سس را تولید و روانه بازار می‌کند.
    این مجموعه ضمن تلاش برای نفوذ به بازار هدف خود، اهتمام خاصی برای کسب سهم خود از بازارهای داخلی و صادراتی دارد.

    بستن
محصولات
سس تند گوجه فرنگی
سس سزار
سس پیتزا
سس خردل
سس انار
سس انبه
سس سالاد سیر
سس تند فلفل قرمز
سس کچاپ
سس مایونز
سس مایونز یک کیلویی
سس کچاپ یک کیلویی
سس مایونز 8 کیلویی با چربی کاهش یافته
سس مایونز 8 کیلویی کم چرب
سس مایونز 8 کیلویی
سس کچاپ 8 کیلویی
سس کچاپ تند 8 کیلویی
سس فرانسوی 8 کیلویی
سس مایونز چیلی 8 کیلویی
سس سزار 8 کیلویی