ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار میرداماد-بازار بزرگ میرداماد-پلاک ۴۵۰-واحد ۲۱۸
  • درباره ما : در صنایع غذایی سحرچین اتسفر ویژه ای برقرار است که درک معنایی و کارکردی آن در فصل مشترک میان سه واژه قرار دارد: شوق، نواندیشی و خودباوری. شوق، عامل انگیزاننده و موتور محرک این سازمان است. خودانگیختگی و پویایی همۀ گروه همکاران فعال در این سازمان، به گونه‌ای منسجم و یکپارچه سازمانی پویا و انطباق پذیر با ذات سیال فعالیت تجاری پدید آورده است. خودباوری شاخصۀ صنایع غذایی سحرچین محسوب می شو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در صنایع غذایی سحرچین اتسفر ویژه ای برقرار است که درک معنایی و کارکردی آن در فصل مشترک میان سه واژه قرار دارد: شوق، نواندیشی و خودباوری. شوق، عامل انگیزاننده و موتور محرک این سازمان است. خودانگیختگی و پویایی همۀ گروه همکاران فعال در این سازمان، به گونه‌ای منسجم و یکپارچه سازمانی پویا و انطباق پذیر با ذات سیال فعالیت تجاری پدید آورده است. خودباوری شاخصۀ صنایع غذایی سحرچین محسوب می شود، توانمندی که عامل اصلی برداشتن گام‌های بلند و پذیرش ریسک تبدیل تغییرها به فرصت است. نواندیشی که مهمترین ابزاری دستیابی به اهداف تعیین شده بواسطه به کارگیری رویکردهایی تازه است، صرفا از الگوی اندیشیدن متفاوتِ و متمایز از سایر رقبا حاصل شده است؛ الگویی که از یک سو حاصل روش گزینش و جذب نیروی انسانی است و از سوی دیگر به واسطۀ آموزش روشِ متفاوت اندیشیدن حاصل شده است.
    وجه بارز حاکمیت این اتمسفر در صنایع غذایی سحرچین، انطباق پذیری این سازمان در تغییر رویکرد از واردات به تولید و سپس صادرات پس از بروز تحولات در روابط کلان تجاری ایران با سایر کشورها است. باور سحرچین حضوری قدرتمند و اثربخش در بازار ایران و جهان، و هدف این سازمان گستراندن حس خوب خوردن و آشامیدن به واسطۀ تولید محصولاتی سالم و تهیه شده از بهترین مواد اولیه است.

    بستن