ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شریعتی-پشت حسینیه ارشاد-خیابان زمرد(ناطق نوری)-پلاک ۳۸
  • درباره ما : شرکت سوپیشی در دی ماه ۱۳۵۶ به عنوان یک شرکت بازرگانی تاسیس شد و از سال ۱۳۷۰ به طور رسمی نمایندگی واردات و نصب و سرویس دهی دستگاه های چاپگر دومینوی انگلستان را در ایران به عهده گرفته است. فعالیت اولیه جت پرینتر ها از سال ۱۹۶۸ میلادی به سفارش شرکت کوکاکولا جهت چاپ بر روی محصولات تولیدی خود، آغاز شد. از آن تاریخ تا امروز به دلیل افزایش بسته بندی کالاها و افزایش سرعت تولید کالاهای بسته بند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سوپیشی در دی ماه ۱۳۵۶ به عنوان یک شرکت بازرگانی تاسیس شد و از سال ۱۳۷۰ به طور رسمی نمایندگی واردات و نصب و سرویس دهی دستگاه های چاپگر دومینوی انگلستان را در ایران به عهده گرفته است.

    فعالیت اولیه جت پرینتر ها از سال ۱۹۶۸ میلادی به سفارش شرکت کوکاکولا جهت چاپ بر روی محصولات تولیدی خود، آغاز شد.

    از آن تاریخ تا امروز به دلیل افزایش بسته بندی کالاها و افزایش سرعت تولید کالاهای بسته بندی، نیاز به استفاده از دستگاه های چاپگر بر روی خطوط تولید مبرم و غیرقابل انکار گردید.دستگاه های جت پرینتر DOMINO چاپگر های بدون تماس هستند که بر روی خط نهایی تولید در کارخانه ها قرار می گیرند و توانایی چاپ اطلاعات ثابت و متغیر همچون تاریخ تولید، انقضا، شیفت، شماره سری ساخت، قیمت، انواع آرم و بارکد و ... بر روی محصولات تولیدی در صنایع مختلف را دارند.امروزه شرکت های معتبری همانند تتراپک سوئد، کرونس آلمان، IMV فرانسه و سیدل ایتالیا و.... ماشین های دومینو را تنها مکمل خط تولید خود می دانند.

    شرکت سوپیشی که از سال ۱۳۷۰ نمایندگی محصولات دومینوی انگلستان را در ایران به عهده گرفته است، در ابتدای فعالیت خود که هنوز در ایران فرهنگ و صنعت بسته بندی محصولات تولیدی در اندازه ها و طرح های مختلف رشد نکرده بودو بیش تر فرهنگ خرید فله ای وجود داشت، با بازار و مشتریانی ناشناخته و نا آگاه همراه بود اما با رشد صنعت بسته بندی و توجه خریداران به بسته بندی ها و شناسایی و تمایز برند ها و ... به لطف خدا و مدیریت قوی مدیران خود توانسته در طول ۲۴ سال با شعار اینکه " ما نمی گذاریم محصولات شما در بازار و میان رقبا گم شوند " در میان رقبایی مانند: ایماج فرانسوی، لینکس انگلیسی، ویدیو جت آمریکایی و... به یکی از برجسته ترین مرکز اصلی صنعت چاپ در ایران تبدیل گردد که امروزه با بیش از ۲۰۰۰ کارخانه و نصب بیش از ۴۰۰۰ دستگاه در سراسر ایران و چند کشور خارجی همسایه مانند عراق و افغانستان و آذربایجان و... همکاری می کند و تا کنون به دلیل موفقیت در فروش و فعالیت های خود دوبار موفق به اخذ جایزه کشتی نقره ای و طلایی به عنوان جایزه Best Selling شده است و می توان گفت که هر ساله جز ۱۰ کشور برتر در صنعت چاپ و شرکت دومینوی انگلستان می¬باشد.

    در داخل کشور هم تقریبا و بدون تردید می توانیم بگویم در اکثر کارخانه های مطرح، دستگاه های چاپگر دومینو قرار دارد و با شرکت سوپیشی همکاری دارند. برای نمونه در هر صنعت به چند مورد اشاره می کنیم:

    محصولات غذایی: بیژن، کاله، میهن، دومینو، پگاه، مینو ، تک ماکارون، کلوچه لاهیجان، کلوچه نادری، تخم مرغ تلاونگ، شیرین نوین، دلپذیر، نستله ، سن ایچ و سان استار و ...

    شوینده ها: بهراد، پاک شو، پاکسان و ...

    قطعه سازی ماشین: شتاب کار، ایداج و...

    لوله پلیکا: لوله تهران، پلیمر گلپایگان و ...

    صنایع شیشه سازی: ایران آیینه، کاوه فلوت و ...

    صنایع شیمیایی: رنگ سحر، فومن شیمی، شیمی قهرمان، جلاسنج، مارال و ...

    آرایشی و بهداشتی: آریان کیمیا تک، آتوسا، پارس حیان و ...

    سیم و کابل: کابل کرمان، سیم و کابل مازندران و...

    پتروشیمی : پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی جم ، آریا ساسول و ...

    داروسازی: دکترعبیدی ، داروپخش، کیمیدارو ، اکسیر ، فراورده های تزریقی ایران ، سوپا و ...

    امروزه با گسترش دامنه مصرف و پیدایش انتظارات جدید، مخصوصاً ضرورت انتقال اطلاعات تولید به شبکه های کامپیوتری، انبار داری مکانیزه، پیگیری و ردیابی دیجیتال محصولات و یا ایجاد ارتباطات نرم افزاری با سیستم هایی مانند سورتینگ و توزین، شرکت سوپیشی با راه اندازی بخش IT و همراهی متخصصین علاقه مند به عنوان بازویی مطمئن و توانمند در خدمت تولید کنندگان قرار گرفته و پروژه های بزرگی همچون سیستم مکانیزه کنترل محصولات پتروشیمی اراک، سیستم قرعه کشی شرکت های تولیدی، سیستم چاپ اطلاعات کارت های تلفن و اینترنت، سیم کارت های تلفن همراه، سورتینگ کاشی و تخم مرغ را اجرا نموده است.

    البته بدین بسنده نگردید و تیم R&D شرکت محصولات جدیدی همچون سیستم کدگذار تخم مرغ و تراورس هد چاپگر را طراحی و ساخته که علاوه بر ایران به کشورهای هم جوار، خاوردور و آفریقا صادر نموده است.

    بستن
محصولات
دستگاه کدگذار تخم مرغ