ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-نارمک-خیابان شهید ثانی-خیابان غیاثی پور جنوبی-پلاک ۱۲۱
  • درباره ما : صنایع برودتی نظریان در زمینه تولید سردخانه ،چیلر ،پکیج و یخچال های صنعتی بیش از چهل سال قبل شروع به فعالیت نموده است که هم اکنون نیز در زمینه تولید چیلر تراکمی، اواپراتور و کندانسور آبی ، درب های کشوئی و لولائی مدرن سردخانه با نام تجاری SHAVDOOR فعالیت دارد. شروع فعالیت صنایع برودتی نظریان با تأسیس شرکت آدیس تکنیک بوده که بعد از مدتی نام شرکت به ستاره سرد تغییر کرده است ، شرکت ستاره سرد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع برودتی نظریان در زمینه تولید سردخانه ،چیلر ،پکیج و یخچال های صنعتی بیش از چهل سال قبل شروع به فعالیت نموده است که هم اکنون نیز در زمینه تولید چیلر تراکمی، اواپراتور و کندانسور آبی ، درب های کشوئی و لولائی مدرن سردخانه با نام تجاری SHAVDOOR فعالیت دارد.

    شروع فعالیت صنایع برودتی نظریان با تأسیس شرکت آدیس تکنیک بوده که بعد از مدتی نام شرکت به ستاره سرد تغییر کرده است ، شرکت ستاره سرد مجری پروژه سازمان تأمین اجتماعی شهرستان های یزد و رشت بوده است.

    شرکت ستاره سرد برای گسترش فعالیت های خود در زمینه تولید محصولات ، صنایع برودتی نظریان را تأسیس کرد و پس از آن فعالیت های خود را با این نام ادامه داده است .

    بستن
محصولات
درب ریلی سردخانه بصورت سفارشی
اواپراتور آبی
چیلر تراکمی
پایه کولر گازی
قفسه سردخانه
درب لولایی سردخانه
کندانسور آبی
تابلو برق
درب کانتینری سردخانه
پرده پی وی سی (PVC)
درب کشویی سردخانه - صنعتی