ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
صنایع بسته بندی یکتا ظرف گلستان
  • تعداد بازدید : ۹۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : گرگان-کیلومتر ۸ جاده گرگان- مشهد-شهرک صنعتی گرگان یک
  • درباره ما : شرکت صنایع بسته بندی یکتا ظرف گلستان با برند بریکس(Brix) در استان گلستان، شهرستان گرگان کیلومتر ۸ جاده گرگان به مشهد، شهرک صنعتی گرگان یک (سرخنکلاته) واقع گردیده است. سهامداران و مدیران شرکت با بیش از سی سال سابقه مدیریتی و اجرایی در امور مختلف صنعت،بازرگانی و نیز سابقه بیش از دو دهه در امور تولید قوطی های فلزی،شرکت یکتا ظرف گلستان را راه اندازی نموده اند. شرکت مجهز به آزمایشگاه تخصصی ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع بسته بندی یکتا ظرف گلستان با برند بریکس(Brix) در استان گلستان، شهرستان گرگان کیلومتر ۸ جاده گرگان به مشهد، شهرک صنعتی گرگان یک (سرخنکلاته) واقع گردیده است. سهامداران و مدیران شرکت با بیش از سی سال سابقه مدیریتی و اجرایی در امور مختلف صنعت،بازرگانی و نیز سابقه بیش از دو دهه در امور تولید قوطی های فلزی،شرکت یکتا ظرف گلستان را راه اندازی نموده اند.

    شرکت مجهز به آزمایشگاه تخصصی روز بوده و تولیدات شرکت منطبق با استانداردها و اصول بهداشتی ودارای مجوزهای لازمه می باشد . بخش قابل توجهی از ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید اروپایی بوده و همچنین شرکت دارای خط چاپ و لاک آلمانی با کیفیت مطلوب میباشد.

    لازم به ذکر است در راستای توسعه تولید و دامنه کاری،خط اتومات تولید قوطیهای کنسروی(رب گوجه فرنگی، روغن و ...) ونیز خط تولید ظروف پلاستیکی IMLجهت تولید انواع ظروفp.p در اوزان مختلف نیز به بهره برداری رسید.

    بستن
محصولات
حلب 4کیلویی
حلب 8کیلویی
حلب 16کیلویی لب چنگ
قوطی با قطر 153
قوطی با قطر 99
قوطی با قطر 73
سطل 10 لیتری با درب
سطل 12لیتری
درب پوش پلاستیکی (سفید- قرمز)
درب قوطی فلزی ساده