ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۶۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد -کیلومتر۱۴ جاده کلا ت -شهرک صنعتی کلا ت -خیابان کوشش جنوبی دوم -قطعه۴۲۸
  • درباره ما : شرکت صنایع غذایی شکوه نور خراسان دارای پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن به شماره ۶/۱۰۵۲۲ و پروانه بهره برداری بهداشتی از وزارت بهداشت و درمان به شماره ۷۱۸۲ در سال ۱۳۷۶ با انگیزه تولید صنعتی و بهداشتی حلوا شکری با نام های تجاری بیدک و ۴۰۰۰ در شهرک صنعتی مشهد واقع در جاده کلات آغاز به کار نمود. در راستای این که غلاوه در بازارهای داخلی ، راهیابی به بازارهای خارجی از اهداف توسعه ای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع غذایی شکوه نور خراسان دارای پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن به شماره ۶/۱۰۵۲۲ و پروانه بهره برداری بهداشتی از وزارت بهداشت و درمان به شماره ۷۱۸۲ در سال ۱۳۷۶ با انگیزه تولید صنعتی و بهداشتی حلوا شکری با نام های تجاری بیدک و ۴۰۰۰ در شهرک صنعتی مشهد واقع در جاده کلات آغاز به کار نمود. در راستای این که غلاوه در بازارهای داخلی ، راهیابی به بازارهای خارجی از اهداف توسعه این شرکت بود برای حضوری پر قدرت موفق به کسب تاییدیه کیفیت از FDA آمریکا، نشان حلال جهانی، OHSAS ۱۸۰۰۱ , ISO۱۴۰۰۱ , ISO۲۲۰۰۰ گردید.

    این شرکت در سال ۱۳۷۹ اقدام به راه اندازی خط تولید فرآورده های یخی خوراکی با نام تجاری بیدنوش نمود که همزمان موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران گردید.

    همچنین در راستای طرح توسعه شرکت و نیاز بازار این شرکت پس از اخذ مجوزهای لازم موفق به راه اندازی و تولید بهداشتی فرآورده های کنجدی ، کنجد فرآوری شده و ارده بسته بندی با نام تجاری بیدک گردید.

    در حال حاضر شرکت صنایع غذایی شکوه نور خراسان امیدوار است با همت و تلاش مدیریت ، استفاده از پرسنل مجرب و متعهد و همچنین کسب تجربه ارزشمند حضور موفق در عرصه تولید و بازار داخل و خارج از کشور بتواند ضمن تولید محصولات با کیفیت و بهداشتی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه مرغوب رضایت شما مشتریان و مصرف کنندگان عزیز را جلب نماید و همواره در مسیر ارتقا و بهبود مستمر گام بردارد در سایه الطاف خداوند متعال بتوانیم از عهده این مسئولیت خطیر برآییم.

    بستن
گواهی نامه ها
افتخارات
افتخارات
افتخارات
گواهینامه