ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان خیام- کوچه کارکن اساسی- کوچه شهید نراقی -پلاک ۳
  • درباره ما : راچیلو با اهداف و نیت پاک و علاقه ای که به سلامت فردی و توجه به مصرف غذایی سالم دارد،توسط شرکت صنایع غذایی شیرین مزه بهینه پایه ریزی شد.بدون اغراق راچیلو با هدف تغذیه سالم،عاری از هرگونه مواد غذایی غیرطبیعی پا به عرصه این صنعت بزرگ نهاد.لذا میخواهیم با عرضه این محصولات طبیعی و سالم ابتدا رضایت کامل مصرف کننده و سپس درآمدی منظور کنیم.کارخانه با جدیدترین متد و تولید بهداشت روز دنیا در تبری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    راچیلو با اهداف و نیت پاک و علاقه ای که به سلامت فردی و توجه به مصرف غذایی سالم دارد،توسط شرکت صنایع غذایی شیرین مزه بهینه پایه ریزی شد.بدون اغراق راچیلو با هدف تغذیه سالم،عاری از هرگونه مواد غذایی غیرطبیعی پا به عرصه این صنعت بزرگ نهاد.لذا میخواهیم با عرضه این محصولات طبیعی و سالم ابتدا رضایت کامل مصرف کننده و سپس درآمدی منظور کنیم.
    کارخانه با جدیدترین متد و تولید بهداشت روز دنیا در تبریز می باشد که دارای تاییده و مجوز لازم در ضمینه تولید آجیل،خشکبار،تنقلات سالم است. ماشین آلات و تکنولوژی فرآوری و تولید کشورهای یونان و ایتالیا که پیشرو این صنعت هستند میباشند. معتقدیم مصرف کننده لایق بهترین هاست. ما را عضوی از خانواده خود بدانید و با اطمینان از محصولات ما لذت ببرید.

    بستن
محصولات
بادام زمینی سرکه ای (MINI)
تخمه آفتابگردان نمکی
بادام زمینی فلفلی
تخمه آفتابگردان لیمویی
مغز تخمه آفتابگردان نمکی
بادام زمینی نمکی (MINI)