ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۲۹ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/jlianj.com
  • آدرس : تهران -خیابان ولیعصر-روبری پارک ملت -نبش خیابان انصاری -برج ملت -طبقه سوم -واحد ۴ ، ۵ ، ۱۰
  • درباره ما : شرکت جی لیان جی در سال ۱۳۸۲ در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع احداث گردید. این شرکت با دراختیار داشتن دستگاه های مدرن و مطابق با استانداردهای اروپا و همچنین استفاده از کارشناسان متخصص موفق به تولید محصولات متنوع و با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات مشابه اروپایی گردیده است.شرکت جی لیان جی یکی از بزرگترین تولید کنندگان ورق های پلیمری در سطح خاورمیانه با ظرفیت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت جی لیان جی در سال ۱۳۸۲ در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع احداث گردید. این شرکت با دراختیار داشتن دستگاه های مدرن و مطابق با استانداردهای اروپا و همچنین استفاده از کارشناسان متخصص موفق به تولید محصولات متنوع و با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات مشابه اروپایی گردیده است.
    شرکت جی لیان جی یکی از بزرگترین تولید کنندگان ورق های پلیمری در سطح خاورمیانه با ظرفیت تولید سالیانه ۲۸۰۰۰ تن و قادر به تولید ورق های پلیمری از انواع پلی کربنات در مدل های تخت، رول ، موجدار، دوجداره ، سه جداره ، سه جداره مثلثی و ورق های اکریلیک ، کریستال و ای بی اس در رنگ ها و ضخامت های متنوع می باشد.

    جی لیان جی تمام تمرکز خود را بر روی تکنولوژی و نوآوری در تولید متمرکز کرده است که این امر موجب تولید محصولات به روز و پیوسته شده است.
    جی لیان جی به عنوان بزرگترین تولید کننده ورق های پلیمری در خاومیانه در تلاش بوده تا پاسخگوی نیاز های خاص مشتریان در سراسر دنیا باشد، که به لطف رابطه نزدیک با مشتریان و نمایندگان ، در طول زمان به این مهم دست یافته است.

    وآوری در صنایع پلاستیک به عنوان یک استراتژی بازرگانی از سال ۱۳۹۵ در دستور کار شرکت جی لیان جی برای حضور در بازارهای جهانی و خاورمیانه قرار گرفته است که به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه پلیمرهای مهندسی ، با توجه به نیاز مشتری ، شروع به ساخت نسل جدید ورق های پلیمری با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته ، به جهت ارتقای کیفی و تنوع تولیدات کرده است.

    باور ما بر این است که مشتریان گروه صنعتی جی لیان جی مستحق محصولاتی با بهترین کیفیت و همراه با جدیدترین تکنولوژی جهانی هستند . ما نتایج تحقیقات و تجربیات خود را با در نظر گرفتن موارد ذیل به مشتریان ارائه می دهیم :

    ۱) استفاده از مواد جدید و نوآوری در محصولات و بازار

    ۲) طراحی و محاسبات و ارزیابی بازار که موجب خلق ایده های جدید و کارایی بالاتر می شود.

    ۳) تعهد جهت ارتباط مستمر با مشتریان بر پایه مهارت و اعتماد

    تولید و تضمین کیفیت :

    -احداث کارخانه های تولیدی جدید و گسترش سایت های تولیدی موجود مطابق با تکنولوژی و دانش فنی روز دنیا

    -حفظ تعهد به بالاترین کیفیت شناخته شده ی بین المللی.

    -اخذ گواهینامه های tuv

    حفظ سلامت و ایمنی محیط زیست :

    شرکت جی لیان جی با در نظر گرفتن مسایل ایمنی و حفظ محیط زیست ، اقدام به تولید محصولات با رعایت مسایل استاندارد می نماید که در زیر به برخی از آنها اشاره می نماییم:
    .اتخاذ معیارهای مترقی در مورد مساله سلامتی و ایمنی، در راستای تلاش ملی و جهانی برای حفاظت از محیط زیست.
    .تابع اصول و ظوابط برای حذف ویا به حداقل رساندن آسیب ها وخطرات زیست محیطی برای پرسنل، پیمانکاران، نمایندگان، مشتریان و عموم مردم.

    سخن مدیرعامل :

    از ابتدای روزی که گام در راه تولید محصولات پلیمری نهادیم همواره سعی داشته‌ایم در جهت تولید محصولات متنوع و ارتقای کیفیت محصولات، همگام با خوشنام‌ترین تولیدکنندگان جهان قدم برداریم و امروز با افتخار اعلام می‌کنیم شرکت جی‌لیان‌جی محصولاتی با کیفیتی قابل رقابت با برندهای برتر دنیا و با تنوعی گسترده به مشتریان عرضه می‌کند و گواه این ادعا را ضمانت ۱۰ ساله محصولات پلی‌کربنات قرار داده‌ایم. لذا به منظور آشنایی مصرف کنندگان و همکارانی که در حوزه نصب ورق‌های پلی‌کربنات مشغول فعالیت هستند و همچنین به منظور پیشگیری در بروز اشتباهاتی که ممکن است خسارات مالی برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد، اقدام به جمع‌آوری دفترچه‌ای تحت عنوان دفترچه نصب محصولات شرکت جی‌لیان‌جی کردیم.
    لازم به ذکر است مطالب یاد شده در این دفترچه حاصل تجربیات سال‌های متمادی فعالیت در این حوزه، مطالعه دانش و تجربه تولیدکنندگان به نام جهان، و مشاوره برترین شرکت‌ها و همکاران فعال در حوزه نصب ورق‌های پلی‌کربنات، ورق‌های گالوانیزه و ساندویچ‌پانل و نصب سازه‌های گلخانه‌ای بوده و در طول مدت جمع آوری این دفترچه همواره سعی شده با ارائه اصول صحیح نصب و ذکر اشتباهات رایج ،گره از کار مصرف کننده گشوده و از هرگونه ضرر و زیان مشتری به واسطه بروز این اشتباهات جلوگیری شود .

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
ورق پلی کربنات تخت
پلی کربنات طرح سفال گام کوچک
پلی کربنات طرح سفال گام بزرگ
ورق پلی کربنات موجدار
ورق پلی کربنات هالو
ورق پلی استایرن
ورق اکریلیک
ورق اکریلونیتریل بوتادین استایر
ورق ضد آتش پلی کربنات
ورق ضد مه پلی کربنات
ورق LED پلی کربنات
تولید ورق LED پلی کربنات
ورق های هوشمند
مستربچ‌ سفید
آمیزه‌های پلیمری (Polymeric Compound)
آب بندی ورقهای پوشش سقف و دیواره