ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۱ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/youraparatid
  • آدرس : تبریز-اسکو-ابتدای بلوار بسیج
  • درباره ما : شرکت عصاره ناب سهند که از سال ۱۳۸۰ به صورت سنتی فعالیت می نمود، فعالیت صنعتی خود را از سال ۱۳۸۰ و با تولید عرقیات گیاهی، شربت های گیاهی، انواع اسانس گیاهی و شیره میوه جات در اسکو شروع به فعالیت نمود. این شرکت با استفاده از دستگاه های مدرن با آخرین تکنولوژی و به کار گیری نیروهای متخصص و با تجربه، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کند. شرکت عصاره ناب سهند در سال۱۳۹۳ با اجرای تمامی است ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت عصاره ناب سهند که از سال ۱۳۸۰ به صورت سنتی فعالیت می نمود، فعالیت صنعتی خود را از سال ۱۳۸۰ و با تولید عرقیات گیاهی، شربت های گیاهی، انواع اسانس گیاهی و شیره میوه جات در اسکو شروع به فعالیت نمود. این شرکت با استفاده از دستگاه های مدرن با آخرین تکنولوژی و به کار گیری نیروهای متخصص و با تجربه، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کند.

    شرکت عصاره ناب سهند در سال۱۳۹۳ با اجرای تمامی استانداردها، موفق به اخذ گواهی نامه های استاندارد ملی از سازمان استاندارد ملی ایران شد و در حال حاضر محصولات خود را طبق این استاندارد تولید و روانه ی بازار می کند. شرکت عصاره ناب سهند قصد دارد در آینده و طبق برنامه های تدوین شده، علاوه از تولید محصولات گیاهی و محصولات جانبی آن و نیز محصولات کنجدی را تولید و به بازار عرضه کند. ارائه خدمات به مشتری، جزو برنامه های اصلی کاری ما بوده و هست. بر همین اساس، تمام سعی و تلاش ما این بوده که رضایت خاطر مشتری تأمین شده و تجربه خوبی از خرید، در ذهن مشتریان عزیز نقش بندد.

    بستن
محصولات
عرق کاسنی رازقی 900 سی سی
گلاب استثنایی رازقی 900 سی سی
عرق نعناع رازقی 900 سی سی
عرق بیدمشک رازقی 900 سی سی
شیره انگور رازقی 850 گرم
شیره خرما رازقی 850 گرم
شیره خرما رازقی – 400 گرم
شیره انگور رازقی – 400 گرم
شیره توت رازقی – 400 گرم
شیره توت رازقی – 850 گرم
شیره انجیر رازقی – 400 گرم
شیره انجیر رازقی – 850 گرمی
سه شیره رازقی – 400 گرم
سه شیره رازقی – 850 گرم
چهار شیره رازقی – 400 گرم
چهار شیره رازقی – 850 گرم
پنج شیره رازقی – 400 گرم
پنج شیره رازقی – 850 گرم
ارده ممتاز رازقی – 300 گرمی
ارده ممتاز رازقی – 700 گرم
شربت گلاب رازقی 850 گرم
شربت گلاب زعفران رازقی 850 گرم
شربت بهارنارنج رازقی 850 گرم