ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : قزوین - تاکستان - شهر صنعتی اسفرورین - نبش خیابان تلاش
  • درباره ما : مجموعه فرآورده های طبیعی گیاهی هومه با مدیریت رحمت اله رنجبر کهن از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را با کشت انواع گیاهان داروئی در استان البرز آغاز نموده و همزمان فعالیت توزیع و پخش انواع گیاهان داروئی و عرقیات گیاهی و ادویه جات را برای شرکت های پخش، عمده فروش ها، فروشگاه ها و عطاری ها شروع نمود. همزمان در تأمین مواد اولیه کارخانه های تولید داروهای گیاهی و فرآورده های گیاهی و در حد امکان در بحث صا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه فرآورده های طبیعی گیاهی هومه با مدیریت رحمت اله رنجبر کهن از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را با کشت انواع گیاهان داروئی در استان البرز آغاز نموده و همزمان فعالیت توزیع و پخش انواع گیاهان داروئی و عرقیات گیاهی و ادویه جات را برای شرکت های پخش، عمده فروش ها، فروشگاه ها و عطاری ها شروع نمود. همزمان در تأمین مواد اولیه کارخانه های تولید داروهای گیاهی و فرآورده های گیاهی و در حد امکان در بحث صادرات به فعالیت می پرداخت و همزمان حضور در اکثر نمایشگاه های مرتبط در سطح کشور (نمایشگاه های کشاورزی، صنایع غذایی، داروئی و ….) را در دستور کار خود قرار داده و از طریق حضور در نمایشگاه های مذکور و وب سایت سابق www.Tejaratkaran.com و فضای مجازی کانال های معرفی این مجموعه بوده است.

    دفتر این مجموعه ابتدا به ساکن در هشتگرد – سپس کمال شهر کرج بوده و در سال ۱۳۹۵ شروع به احداث کارخانه ای در مساحت حدود ۲۰۰۰ متر مربع در استان قزوین نمود و پس از حدود ۲ سال فعالیت ساختمانی کارخانه خود را به بهره برداری رساند و علاوه بر فعالیت های قبلی تولید انواع فرآورده های گیاهی از جمله عرقیات را شروع نمود و تولید نوشابه های گیاهی و اسانس و عصاره ها را نیز در برنامه کاری خود قرار داده است.

    این مجموعه خارج از فعالیت های مرتبط با موضوع اصلی تولید بطری مورد نیاز خود و همکاران را نیز شروع نموده است.

    بستن
محصولات
عرق طارونه
عرق آویشن
عرق شیرین بیان
عرق شلتوک
عرق آلوئه ورا
عرق بابونه