ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – میدان فاطمی – ابتدای خیابان شهید گمنام – پلاک ۲۹ – واحد ۶
  • درباره ما : شرکت آسیا صنعت ثمر با اتکا به توانمندی های خود و دیگر شرکتهای وابسته که سالها تجربه تولید، صنعت و کشاورزی را اندوخته خود دارد، در سال ۱۳۸۵ تاسیس و بر پایه علم ورزی، دانش فنی دانش آموختگان و شرکا بعلاوه ی بهره مندی از تجربه چند هزار ساله موجود، توانسته با شیوه های نوین و دستاوردهای علمی روز دنیا در مدیریت تولید تلفیقی از تولید تا عرضه نهایی را فراهم نماید. این شرکت تلاش نموده است طی یک فر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آسیا صنعت ثمر با اتکا به توانمندی های خود و دیگر شرکتهای وابسته که سالها تجربه تولید، صنعت و کشاورزی را اندوخته خود دارد، در سال ۱۳۸۵ تاسیس و بر پایه علم ورزی، دانش فنی دانش آموختگان و شرکا بعلاوه ی بهره مندی از تجربه چند هزار ساله موجود، توانسته با شیوه های نوین و دستاوردهای علمی روز دنیا در مدیریت تولید تلفیقی از تولید تا عرضه نهایی را فراهم نماید. این شرکت تلاش نموده است طی یک فرآیند منظم و علمی ضمن حفظ اصالت محصول و ارزشهای اجتماعی و معنوی، تولید زعفران و دیگر محصولات منطقه را به گونه ای فرآوری، تولید و عرضه نماید تا اطمینان یابد کیفیت محصول به هیچ عنوان تحت تاثیر تولید انبوه قرار نمی گیرد.

    عصر حاضر زمان گذار از سنت به مکانیزه بوده و بزودی انقلاب چهارم صنعتی را تجربه خواهد کرد. روشهای سنتی علاوه بر مقبولیت های ذاتی خود در بعضی موارد به تنهایی تضمینی برای رقابت و ماندگاری در عرصه اقتصادی را ندارند و استفاده از فناوری های نوین به منظور کاهش بهای تمام شده تولید و تضمین کیفیت محصول در چرخه عرضه تا مشتری نهایی می باشد که در کنار کاشت و برداشت ارگانیک، اصیل وعاری از مواد شیمیایی مضر می تواند بسیار مثمر ثمر باشد، که در این راستا ما تمام تلاش خود را بکار بسته ایم.

    زعفران یا طلای سرخ در جهان با نام ایران عجین شده و در ایران، منطقه خراسان و خصوصا جنوب خراسان متبادر و شناخته شده است و شهرستان گناباد یکی از بزرگترین مناطق کشت این محصول با قدمتی بسیار کهن می باشد. لازم به ذکر است که در این بین روستای سنو یکی از سرآمدان کشت زعفران است و انتصاب نام ” سنو نشان ” بر این اساس و به واسطه این سهم که سبقه طولانی در این امر دارد انتخاب شده است که نمایانگر خوش نامی و کیفیت برتر در تولید زعفران دنیاست.

    بستن
محصولات
نشاسته فوق تصفیه
زعفران نگین
گلوکز فوق تصفیه
گلوتن فعال