ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد - جاده کلات - روستای کاظم آباد - کوچه شهید فولادی - جنب مهسازان
  • درباره ما : امروزه با توجه به پیشرفت علوم و فناوری، هرگونه تغییر جدید می تواند آثار متفاوتی را در کلیه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی انسان به وجود آورد. اما از این میان عواملی که در سلامت انسان تاثیر گذار است از نقش ویژه ای برخوردار می باشد.از آنجا که سلامت جسم و روان ارتباط عمیقی با یکدیگر دارند و اختلال در هر یک از اینها سلامت دیگری را به خطر می اندازد، فعالیت های ورزشی علاوه بر تامین سلامت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    امروزه با توجه به پیشرفت علوم و فناوری، هرگونه تغییر جدید می تواند آثار متفاوتی را در کلیه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی انسان به وجود آورد. اما از این میان عواملی که در سلامت انسان تاثیر گذار است از نقش ویژه ای برخوردار می باشد.
    از آنجا که سلامت جسم و روان ارتباط عمیقی با یکدیگر دارند و اختلال در هر یک از اینها سلامت دیگری را به خطر می اندازد، فعالیت های ورزشی علاوه بر تامین سلامت جسم و ظاهری مناسب، موجب افزایش توانایی های روحی و روانی می شود. در این راستا گروه تولیدی امید اسپرت با بیش از ربع قرن فعالیت در زمینه ساخت محصولات ورزشی و بدنسازی در ایران توانسته است یک از چهره های شناخته شده در این صنعت باشد. این شرکت توانسته است با جدیدترین تکنولوژی روز و بهره گیری از متخصصین مجرب و کادری فنی دستگاه هایی تولید نماید که هر کدام آن زیر نظر قهرمانان ایرانی جهان و آسیا به مرحله اجرا رسیده و مورد تایید آنها می باشد.

    امید اسپرت دارنده لوح برترین تولیدکننده داخلی در یک دهه اخیر از نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
    کلیه محصولات به شرح زیر ارائه می شود:

    ■ یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
    ■ تشک های ورزشی از بهترین نوع فوم گرم
    ■ رنگ پودری الکترواستاتیک
    ■ قابلیت حمل و مونتاژ آسان

    از آنجایی که تحقیق و توسعه از آرمانهای اصلی شرکت امید اسپرت می باشد، با تمسک به دو عامل مهم ثبات قدم و عزم راسخ ما معتقدیم تولیدات این شرکت تحولی بزرگ در صنعت ساخت دستگاه های بدنسازی در داخل کشور و گامی بزرگتر در خودکفایی کشور است. این مجموعه آمادگی کامل پذیرش انتقادات و پیشنهادات توسط پیشکسوتان، مربیان و منخصصین را دارد؛ به همین لحاظ از تمامی عزیزان درخواست می شود که در جهت بهبود کیفیت تولیدات و برداشتن گام مهم در صنعت کشور ما را یاری نمایند.

    بستن
محصولات
دستگاه جلو بازو لاری_H.T 57222
دستگاه مولتی کراس_H.T 57242
جلو بازو لاری وزنه آزاد متحرک _H.T 57268
سی سی اسکات_H.T 57221
جاوزنه ای_H.T 57230
مقر اسکات دروازه ای_H.T 57248