ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خيابان وليعصر-بـالاتر ازميدان منيريه-نبش بن بست قهرماني-پلاک۱ -طبقه ۳-واحد۶
  • درباره ما : شركت تعاوني توليدي ورزشي الموت كوشا-تن آسا زير نظر مركز آموزش علمي كاربردي صنعتي كوشا(واحد كرج)در سال۱۳۸۹ با شماره ثبت ۱۹۶۹۰فعاليت خود را در زمينه ساخت لوازم ورزشي با هدف توليد محصولات با كيفيت و علمي و عملي تر شدن ملزومات و آشتي مصرف كننده با توليد داخلي و همچنين قطع وابستگي به واردات لوازم ورزشي خارجي فعاليت خود را آغاز نموده است. اين شركت به جهت بالا بردن كيفيت در ساخت از تكنولوژي ما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت تعاوني توليدي ورزشي الموت كوشا-تن آسا زير نظر مركز آموزش علمي كاربردي صنعتي كوشا(واحد كرج)در سال۱۳۸۹ با شماره ثبت ۱۹۶۹۰فعاليت خود را در زمينه ساخت لوازم ورزشي با هدف توليد محصولات با كيفيت و علمي و عملي تر شدن ملزومات و آشتي مصرف كننده با توليد داخلي و همچنين قطع وابستگي به واردات لوازم ورزشي خارجي فعاليت خود را آغاز نموده است.

    اين شركت به جهت بالا بردن كيفيت در ساخت از تكنولوژي ماشين آلات بروز و بهترين مواد اوليه(آهن.روكش.رنگ كوره اي و غيره...)و براي كارايي بالاتر از متخصصين سازنده و بيومكانيك و قهرمانان بنام بهره گرفته است تا محصولات بي عيب و نقصي را روانه بازار و رضايت كامل مصرف كنندگان را تامين نمايد.

    لازم به ذكر است لوازم توليد شده توسط اين گروه ورزشي طي بازديد هاي به عمل آمده توسط مديران عالي رتبه و كارشناسان متخصص وزارت ورزش و جوانان استان تهران از خط توليد كارخانه وباشگاه هاي تجهيز شده و پس از بررسي هاي مختلف اعم از فشار وارده بر روي عضلات-دامنه حركتي دستگاه استانداردهاي لازم از قبيل نوع تشك –آهن مصرف شده در دستگاه وزنه ها و راحتي و طمينان كاربر هنگام استفاده از دستگاه و...مورد تاٌييد آن سازمان محترم قرار گرفته است.

    همچنين اين شركت در بخش توليدات لوازم پاركي و فضاي باز اعم از لوازم بدنسازي پاركي و ورزشي تفريحي مانند: فوتبالدستي، ميز پينگ پنگ... در پاركها و اماكن عمومي فعاليت دارد.

    اميد است تا با پا نهادن در جامعه ورزش ايران هر چند گامي كوچك دين خود را به ميهن عزيزمان ادا كنيم.

    به اميد روزي كه جامعه سالم و تندرست داشته باشيم.

    بستن
محصولات
قفسه فلای دو کاره
صلیب کراس اور
قایقی روئینگ
freeweight
وزنه 06
پشت ران ماشین