ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
گروه معادن و کارخانجات سالاری
  • تعداد بازدید : ۱۳۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : محلات-شهرک صنعتی صدریه-خیابان صدریه ۶
  • درباره ما : گروه سالار با بیش از ۵۰ سال سابقه، در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت تولید انواع سنگ‌های طبیعی ساختمانی ایران است و از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین هلدینگ‌های ایران در زمینه صنعت سنگ ساختمان نام برد‌. گروه معادن و کارخانجات سالاربا بهره‌گیری از سرمایه فکری‌، مادی و معنوی مدیران و سهامداران این شرکت و دانش فنی روز و مهندسین و م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه سالار با بیش از ۵۰ سال سابقه، در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت تولید انواع سنگ‌های طبیعی ساختمانی ایران است و از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین هلدینگ‌های ایران در زمینه صنعت سنگ ساختمان نام برد‌. گروه معادن و کارخانجات سالاربا بهره‌گیری از سرمایه فکری‌، مادی و معنوی مدیران و سهامداران این شرکت و دانش فنی روز و مهندسین و متخصصین ایرانی ومجموعه‌ای متشکل از ده‌ها معدن و ۴ کارخانه مجهز به خط تایل و یک خط مکانیزه اسلب و با استفاده ازتجربه ۵۰ ساله مسئولین، ماشین‌آلات مدرن و تمام‌ خودکار، بهره‌گیری از نیرو‌های جوان و متخصص، پتانسیل صادرات به تمامی کشورها را داراست‌.

    این مجموعه با تنوع انواع تراورتن، مرمریت (کریستال، چینی)، اونیکس، تراونیکس و ... در رنگ‌ها وطرح‌های متفاوت، تمامی نیاز سازندگان، طراحان و آرشیتکت‌ها را به سنگ برآورده ساخته است.

    بستن
محصولات
تراورتن پرشین گلد
تراورتن تچرا
مرمریت
مرمر