ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ۱۵ خرداد-روبروی پامنار-سرای سعادت-پلاک ۵۶۶
  • درباره ما : اولین فاز گروه کارخانجات اطلس پلاستیک فجر در سال ۱۳۶۷ با هدف تولید انواع نایلون بسته بندی در منطقه فیروز بهرام شروع به فعالیت نمود و در سال ۱۳۸۰ دومین فاز این گروه صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد به بهره برداری رسید. اکنون با استعانت از خداوند متعال و با هدف توسعه تولیدات ملی و اشتغال زایی و قطع وابستگی ایران اسلامی به سایر کشورها، در حال راه اندازی فاز سوم توسعه گروه کارخانجات اطلس پلاستیک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    اولین فاز گروه کارخانجات اطلس پلاستیک فجر در سال ۱۳۶۷ با هدف تولید انواع نایلون بسته بندی در منطقه فیروز بهرام شروع به فعالیت نمود و در سال ۱۳۸۰ دومین فاز این گروه صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد به بهره برداری رسید. اکنون با استعانت از خداوند متعال و با هدف توسعه تولیدات ملی و اشتغال زایی و قطع وابستگی ایران اسلامی به سایر کشورها، در حال راه اندازی فاز سوم توسعه گروه کارخانجات اطلس پلاستیک فجر به عنوان بزرگترین قطب تولید نایلونهای بسته بندی ایران در شهرک صنعتی شمس آباد می باشیم. هم اکنون این گروه صنعتی دارای بیش از ۵۰ خط تولید انواع نایلون بسته ­بندی، نایلون حبابدار ضربه گیر، کیسه نایلون حبابدار دوخته شده، نایلون شرینک، نایلون و سلفون محافظ پشت چسبدار، لیبل پروفیل و فیلم استرچ با قابلیت چاپ و دوخت نایلون است.

    در سال حمایت از تولید ملی، از هموطنان و ایرانیان عزیز خواهشمند است جهت ارتقا تولیدات ملی، رشد گردش اقتصاد داخلی، افزایش اشتغالزایی و قطع وابستگی به سایر کشورها از واردات محصولات مشابه تولید داخلی اجتناب نموده و از محصولات با کیفیت تولید داخلی که توان رقابت با محصولات خارجی را دارند استفاده نمایید.

    بستن