ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : شهرک صنعتی ایوانکی-بلوار صنعت- نبش صنعت ۱۱
  • درباره ما : کارخانه تولیدی صنعتی سیمر با واقع شدن در منطقه صنعتی ایوانکی در ۵۵ کیلومتری شرق تهران و با داشتن بیش از ۱۶ هزار متر مربع مساحت کارخانه ، اقدام به طراحی و تولید انواع اجاق گاز صفحه ای ( توکار) ، هود و فر توکار و سینک نمود که بالغ بر ۱۲۰ مدل در انواع مختلف میباشد. این کارخانه در سال ۱۳۸۷ بصورت حرفه ای شروع به تولید کرد. همچنین با تلاش مهندسین و کارگران سخت کوش و مدیریت کارآمد موفق به اخذ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه تولیدی صنعتی سیمر با واقع شدن در منطقه صنعتی ایوانکی در ۵۵ کیلومتری شرق تهران و با داشتن بیش از ۱۶ هزار متر مربع مساحت کارخانه ، اقدام به طراحی و تولید انواع اجاق گاز صفحه ای ( توکار) ، هود و فر توکار و سینک نمود که بالغ بر ۱۲۰ مدل در انواع مختلف میباشد. این کارخانه در سال ۱۳۸۷ بصورت حرفه ای شروع به تولید کرد.

    همچنین با تلاش مهندسین و کارگران سخت کوش و مدیریت کارآمد موفق به اخذ انواع استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی گردید. که از جمله استاندارد مدیریت کنترل کیفیت از TUV ایتالیا (ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸) به شماره ردیابی ۴۷۵۳۱۳۸ و دارنده گواهینامه استاندارد صادرات به اروپا CE از TUV ایتالیا به شماره ردیابی ۴۷۵۳۱۳۹ بوده و دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران به شماره ردیابی ۷۳۲۱۲۱۲۸۹۵ می باشد.

    کارخانه تولیدی صنعتی سیمر برای خدمات پس از فروش خود نیز گواهینامه جداگانه استاندارد رضایت مندی مشتری (ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۰۶) از TUV ایتالیا را دریافت نموده که نشان از مدیریت در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت مندی مشتری است. محصولات گروه تولیدی و صنعتی سیمر در بسته بندی های زیبا و بسیار منظم ،دقیق و کم نظیر که برای جلوگیری از کثیف شدن و صدمات احتمالی کالا یا کارتن به صورت شیرینک (پلاستیک فشرده) بسته بندی می گردد .بدین صورت که ابتدا نوع محصول در یک بسته بندی مجزا به صورت شیرینگ آماده و کارتن این محصول نیز مجدداً به صورت شیرینگ بسته بندی می گردد و مناسب برای صادرات و حمل ونقل به اقصی نقاط کشور و دنیا می باشد.

    ضمناً اولین دارنده استاندارد ملی به شماره ردیابی ۶۶۴۱۶۳۳۹۲ خدمات پس از فروش در صنف هود و گاز و فر می باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
هود گرند
اجاق گاز صفحه اي سیمر مدل G-590
سینک کورین
سینک مدل S-161
فر F-612Ultra
F-614
هود مورب مدل لامر
هود مورب مدل کلاسیک
هود مورب مدل وینگر
هود مخفی مدل ویستا
هود مخفی مدل سانتو
اجاق گاز سیمر مدل G-597
اجاق گاز سیمر مدل G-596
اجاق گاز استیل سیمر مدل S-549
اجاق گاز سیمر مدل G-581
اجاق گاز استیل سیمر مدل S-580
اجاق گاز استیل سیمر مدل S-579
اجاق گاز شیشه ای سیمر مدل G-578
اجاق گاز استیل سیمر مدل S-548
اجاق گاز صفحه اي سیمر
اجاق گاز صفحه اي سیمر مدل G-370
اجاق گاز صفحه اي سیمر مدل G-571 Ultra
سینک مدل S-163
سینک مدل S-164
سینک SG-120 مشکی
فر برقی F-607 Ultra
آون توستر سیمر مدل ST601
مایکروویو سیمر مدل STM628
آون توستر سیمر مدل ST600
مایکروویو STM628