ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -بلوار اندرزگو -سليمى شمالى -براتى -محمودى پلاك ١١
  • درباره ما : در اواخر دهه ۶۰ یک دفتر معماری در مناطق شمالی تهران تاسیس و فعالیت خود را در طراحی و اجرای پروژه های مختلف آغاز مینماید . شروع کار این دفتر که با سالهای بعد از اتمام جنگ مقارن با شکوفائی ساختمان سازی در تهران همراه بوده موجب جذب پروژه های کوچک و بزرگ بخصوص در زمینه آپارتمانسازی میگردد و با تغییرات ضوابط به اوج خود میرسد . توسعه شهر با سرعتی باور نکردنی چهره تهران را به کلی دگرگون می سازد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در اواخر دهه ۶۰ یک دفتر معماری در مناطق شمالی تهران تاسیس و فعالیت خود را در طراحی و اجرای پروژه های مختلف آغاز مینماید . شروع کار این دفتر که با سالهای بعد از اتمام جنگ مقارن با شکوفائی ساختمان سازی در تهران همراه بوده موجب جذب پروژه های کوچک و بزرگ بخصوص در زمینه آپارتمانسازی میگردد و با تغییرات ضوابط به اوج خود میرسد . توسعه شهر با سرعتی باور نکردنی چهره تهران را به کلی دگرگون می سازد تکنولوژی اجرای ساختمان اما به موازات آن رشد نمی کند .
    میل به طراحی فضاهای متفاوت نیاز به وجود لوازم ، مصالح و اجزا متفاوتی را نیز طلب می نماید . خلق محیط های زیستی مطلوبتر مستلزم وجود امکانات بیشتری است . دفتر معماری احمد وقاری فرد و همکاران با سعی در طراحی واحدهای مسکونی مطابق با نیاز جامعه و منطبق بر استانداردهای روز دنیا همواره خلق فضاهای زندگی متفاوت بکار خود ادامه میدهد و در واحدهای طراحی و اجرا شده توسط این دفتر پیوسته فضاهای زندگی در حین سادگی از عملکردی منطقی و زوایای خانه از زیبائی و وقار خاصی برخوردار بوده اند .

    بستن