ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۰ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/Www.idealgr.com
  • آدرس : تهران - خیابان ملاصدرا -خیابان شیراز جنوبی -خیابان سامان -پلاک ۷۹ -ساختمان ایده آل -طبقه ۵
  • درباره ما : امروزه جامعه ما نیازمند محصولات باکیفیت ، در زمینه لوازم بهداشتی ساختمان به جهت بالا بردن استانداردهای زندگی و ساخت و ساز است.لذا در مجموعه ایـده آل سعی شـده است تا بهتـرین های این صنعت در هر کجای دنیا که باشند انتخاب و با بهتـرین گارانتی و خدمات پس از فروش در تمامی شهرهای ایران عرضه شوند.مدیران جوان این مجموعه امیدوارند تا ضمن معرفی و عرضه نسل جدید محصولات، ایده آل های جدید خود را با تو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    امروزه جامعه ما نیازمند محصولات باکیفیت ، در زمینه لوازم بهداشتی ساختمان به جهت بالا بردن استانداردهای زندگی و ساخت و ساز است.
    لذا در مجموعه ایـده آل سعی شـده است تا بهتـرین های این صنعت در هر کجای دنیا که باشند انتخاب و با بهتـرین گارانتی و خدمات پس از فروش در تمامی شهرهای ایران عرضه شوند.
    مدیران جوان این مجموعه امیدوارند تا ضمن معرفی و عرضه نسل جدید محصولات، ایده آل های جدید خود را با توجه به تجـربه و شناخـت از محصـولات و فناوری های روز دنیا در زمینه محصولات بهداشتی ساختمان همانند :انواع شیـرهای بهداشتی (هوشمنـد و اهرمی )، انواع فلاش تانک (دو زمانه کلید دار و هوشمند و الکترونیک) ،سینک ، توالت فرنگی ، دست خشک کن و …در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.

    بستن