ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۶ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/artabco
  • آدرس : تهران-خیابان مطهری-بعد از شریعتی-پلاک۲-واحد۷
  • درباره ما : “ شرکت بین المللی آرتاب ” با تکیه بر دانش تیم مدیریتی و فنی تیم مهندسی خود با هدف ارائه همزمان مشاوره، طراحی، تولیدو اجرای انواع آبنما در جهت توسعه و تجهیز صنعت آبنما در کشور تاسیس گردید.این شرکت با استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته خود و همکاری با شرکت های معتبر اروپایی و آسیایی توانسته برای اولین بار در ایران به بالاترین سطح کیفیت از نوع خود برسد.گرفتن گواهینامه های معتبر IS ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    “ شرکت بین المللی آرتاب ” با تکیه بر دانش تیم مدیریتی و فنی تیم مهندسی خود با هدف ارائه همزمان مشاوره، طراحی، تولیدو اجرای انواع آبنما در جهت توسعه و تجهیز صنعت آبنما در کشور تاسیس گردید.این شرکت با استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته خود و همکاری با شرکت های معتبر اروپایی و آسیایی توانسته برای اولین بار در ایران به بالاترین سطح کیفیت از نوع خود برسد.
    گرفتن گواهینامه های معتبر ISO ۹۰۰۱ در سیــستــم مدیریت کیفیت و ISO ۱۰۰۰۶ در سیستم مدیریت پروژه و اجرای پروژه های متعدد خود گواه این ادعاست.
    این مجموعه با شعار آرتاب ، پیدایش ایده های ناب می کوشد تا با ارائه خدمات خاص و گسترده قدم مهمی در راستای نزدیک شدن به استانداردهای نوین جهانی بردارد. پروژه های اجرایی شرکت آرتاب طیف وسیعی از مشتریان ، همکاران و مجموعه های مختلف اعم از فضاهای مسکونی، مراکز تجاری و اداری، درمانی، ورزشی و مراکز تفریحی را شامل می شود.

    بستن
محصولات
گالری آبنماهای کلاسیک ، موزیکال و ریتمیک
گالری آبنماهای کلاسیک ، موزیکال و ریتمیک
گالری آبنماهای کلاسیک ، موزیکال و ریتمیک