ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- نیاوران -خیابان عمار -کوچه زرین- پلاک ۳ -واحد ۱
  • درباره ما : ما سبز و سفید و قرمز را بهانه نمودیم تا با نمادی از اراده و زیبایی، سپاسگزار پروردگار خویش باشیم و در سایه پرچم پر افتخار میهن عزیزمان ایران دست در دست هم، برای آبادانی بیشتر کشورمان بکوشیم. مجموعه بین المللی زیلان پس از ادغام چندین شرکت دانش بنیان با تجربه نزدیک به دو دهه فعالیت در گروه های پوشش های صنعتی به عنوان طراح و تولید کننده خدمات آزمایشگاهی، پژوهشی و مشاوره ای در حوزه فناوری پ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما سبز و سفید و قرمز را بهانه نمودیم تا با نمادی از اراده و زیبایی، سپاسگزار پروردگار خویش باشیم و در سایه پرچم پر افتخار میهن عزیزمان ایران دست در دست هم، برای آبادانی بیشتر کشورمان بکوشیم.

    مجموعه بین المللی زیلان پس از ادغام چندین شرکت دانش بنیان با تجربه نزدیک به دو دهه فعالیت در گروه های پوشش های صنعتی به عنوان طراح و تولید کننده خدمات آزمایشگاهی، پژوهشی و مشاوره ای در حوزه فناوری پلیمر، رنگ و پوشش های نانو مقیاس و علوم مرتبط با آن توسط جمعی از متخصصین مرتبط از جمله پلیمر، رنگ، نانو مواد و نانو فیزیک تاسیس و تا کنون محصولات تحقیقاتی متعددی را طراحی و تولید نموده است.

    ویژگی تیم تحقیقاتی زیلان برخورداری از تجربه و تخصص مرتبط با حوزه فعالیت آن می باشد که ثمره آن توانایی نوآوری و خلاقیت در مراحل مختلف طراحی و ساخت مواد است.

    به همین دلیل محصولات ما در موارد متعددی مشابه داخلی و حتی خارجی ندارد و بر اساس تجربیات تحقیقاتی چندین ساله و نیاز سنجی آزمایشگاهی، R&D و نیاز بازار طراحی و ساخته شده است.

    زیلان مفتخر است که تا کنون خدمات خود را به تعداد زیادی از دانشگاه ها و پژوهشکده های کشور ارائه نموده است و با شناخت نسبت به برخی مشکلات موجود در زمینه ی رنگ های صنعتی و پوشش های محافظتی از جمله پلی یوریا، جایگزین مشتقات نفتی حلالی در صنعت آب بندی ( نانوبام )، سیستم های خود تمیز شونده، ضد حریق، آبگریز، آب دوست که بدون تغییر در وضعیت ظاهری و نما در جهت مقاوم سازی ابنیه و اماکن و میراث فرهنگی و باستانی کشور عزیزمان و تسلط بر راه حل های مشکلات نشت و نفوذ آب و فرسایش ابنیه آماده ارائه تولیدات و خدمات این شرکت می باشد.

    بستن