ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-دروس-خیابان هدایت-بعد از خیابان پنجم-رو به روی بیمارستان هدایت- پلاک ۷۶
  • درباره ما : شرکت صدای آب دریا در سال ۱۳۸۹ جهت ارائه خدمات در حوزه تاسیسات مکانیکی تاسیس گردید. این شرکت با توجه به نیروهای متخصص و جوان خود در زمینه های تهویه مطبوع ، پمپاژ و بوستر پمپ ها ، لوله و اتصالات آب رسانی ، موتور خانه و تاسیسات استخر فعالیت داشته که در زیر به صورت مختصر توضیحاتی خدمتتان ارائه می گردد. موتور خانه : بهترین انتخاب برای گرمایش و آب گرم مصرفی پروژه های اداری، تجاری و مسکونی ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صدای آب دریا در سال ۱۳۸۹ جهت ارائه خدمات در حوزه تاسیسات مکانیکی تاسیس گردید.

    این شرکت با توجه به نیروهای متخصص و جوان خود در زمینه های تهویه مطبوع ، پمپاژ و بوستر پمپ ها ، لوله و اتصالات آب رسانی ، موتور خانه و تاسیسات استخر فعالیت داشته که در زیر به صورت مختصر توضیحاتی خدمتتان ارائه می گردد.

    موتور خانه :

    بهترین انتخاب برای گرمایش و آب گرم مصرفی پروژه های اداری، تجاری و مسکونی با مساحت بنای بالا استفاده از موتورخانه مرکزی است در همین راستا شرکت صدای آب دریا با استفاده از نقشه ها ی با دقت بالا که به وسیله نرم افزار به روز” REVIT MEP ” تهیه می­گردد ، موتور خانه را طراحی کرده که خود باعث سهولت و دقت بالا در اجرا می­گردد و در تامین و تجهیز موتورخانه ها از برند های اروپایی و تولید داخلی با بهترین کیفیت استفاده می­نماید.

    تاسیسات استخر:

    شرکت صدای آب دریا در طراحی تجهیز و اجرای تاسیسات استخری به صورت مستقیم اقدام به واردات انحصاری دستگاه های تصفیه آب برندهای معتبر بی اس پول کشور اسپانیا و برند فیلترو کشور هلند و همچنین مواد شیمیایی معتبر برند پی سی مار از کشور اسپانیا می­نماید. همچنین دارای سابقه طولانی در اجرای استخر­های خصوصی و عمومی می­باشد.

    تهویه مطبوع :

    این شاخه از تاسیسات مکانیکی ساختمان های مسکونی و تجاری بخش قابل ملاحظه ای از مصرف انرژی و همچنین بهای اولیه تجهیزات را به خود اختصاص داده که به همین منظور از اهمیت بالایی در طراحی ، انتخاب تجهیزات و اجرا برخوردار است .

    این شرکت در زمینه تامین وتجهیز و همچنین اجراییات این شاخه از تاسیسات با معتبر ترین شرکت های وارداتی و داخلی ، طراحان با سابقه و تکنسین های مجرب همکاری کرده و آماده خدمت رسانی به کارفرمایان محترم می­باشد .

    تامین تجهیزات از قبیل چیلر ، مینی چیلر ، وی آر اف ، داکت اسپیلت ، اسپیلت ، هواساز ها از طریق معتبر ترین شرکت های وارداتی اروپایی و آسیایی با توجه به درخواست کارفرمایان صورت می­پذیرد.

    موارد اجرایی مربوط به تهویه مطبوع از قبیل کانال های گالوانیزه گرد و چهار گوش ، کانال های پیش عایق چهارگوش ، کانال های پیش عایق گرد و خط های لوله مسی که با توجه به طراحی و به تفاخر پروژه ها با کمک ماهرترین تکنسین ها اجرا می­گردد .

    پمپ ها و بوستر پمپ ها :

    در صورتی که در انتخاب پمپ ها و بوستر پمپ ها دقت لازم در محاسبات و نوع کاربری در نظر گرفته نشود می­تواند هزینه اولیه ، هزینه برق مصرفی و همچنین هزینه تعمیر و نگداری بسیار زیادی را به پروژه تحمیل نماید به همین منظور شرکت صدای آب دریا با همکاری طراحان با سابقه در این حوزه و همچنین شرکت های وارداتی برند های معتبر اروپایی سعی در ارائه بهترین خدمات در این حوزه را دارد و به همین منظور از بوستر پمپ های تولیدی شرکت های داخلی بهره برده تا بتواند از بهترین برند های پمپ در بوستر پمپ های خود به صورت کاملا انتخابی در اختیار کارفرمایان قرار دهد.

    بستن
محصولات
پمپ تصفیه استخر و جکوزی AQUASTRONG ایتالیا
پمپ تصفیه استخر و جکوزی SPECK آلمان
پمپ تصفیه استخر و جکوزی IML اسپانیا
فیلتر تصفیه استخر و جکوزی IML اسپانیا
فیلتر تصفیه استخر و جکوزی MEGA
فیلترشنی تصفیه استخر و جکوزی AQUAX
سیلیس فیلتر شنی
نردبان استخر
گریل استخر
اسکیمر و استرینر
آبنما استخر
کیت سنجش شیمایی آب
جارو استخر
چراغ استخری
سیستم کنترل هوشمند استخر
کلرزن نمکی EVO LOW SALT
کلرزن نمکی PRO 50-150
کلرزن نمکی EVO BASIC
کلرزن نمکی PRO250-100
کلرزن نمکی PRO200
دستگاه ازن UV-C
ژنراتور ازن
دوزینگ پمپ (پمپ تزریق)
دستگاه آنالیز کلر و PH
دستگاه آنالیز کلر و PH
قرص و پودرکلر
مواد شیمیایی و شفاف کننده آب
شفاف کننده استخر
مواد مورد نیاز کلرزن نمکی
مبدل حرارتی استخر
پمپ سیرکولاتور خطی AQUASTRONG ایتالیا
پمپ جت جکوزی AQUASTRONG ایتالیا
پمپ جت جکوزی تکفاز AQUASTRONG ایتالیا
پمپ جت جکوزی
جت و سرجت
هیتر سونا خشک MEGA
بخار ساز سونا MEGA
کلبه چوبی TIMAPUU
پیمتاش ترکیه
وینو هیدروپول