ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : شیراز-شهرک صنعتی بزرگ
  • درباره ما : شرکت صنایع تولیدی شیرآلات طاها در سال ۱۳۶۰ توسط جناب آقای شفیعی در زمینه پخش محصولات بهداشتی ، ساختمانی ، لوله و اتصالات فعالیت خود را آغاز نمود و پس از چندین سال تلاش مستمر در سال ۱۳۸۷ موفق به ثبت این شرکت و احداث کارخانه تولیدی شیرآلات بهداشتی ساختمان با نام تجاری طاها شیر گردید . تنوع ، کیفیت و برآورده کردن خواسته های تمامی سلیقه ها باعث گردید این شرکت بتواند به عنوان تنها تولیدکننده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع تولیدی شیرآلات طاها در سال ۱۳۶۰ توسط جناب آقای شفیعی در زمینه پخش محصولات بهداشتی ، ساختمانی ، لوله و اتصالات فعالیت خود را آغاز نمود و پس از چندین سال تلاش مستمر در سال ۱۳۸۷ موفق به ثبت این شرکت و احداث کارخانه تولیدی شیرآلات بهداشتی ساختمان با نام تجاری طاها شیر گردید .

    تنوع ، کیفیت و برآورده کردن خواسته های تمامی سلیقه ها باعث گردید این شرکت بتواند به عنوان تنها تولیدکننده بزرگ جنوب کشور، در زمینه شیرآلات بهداشتی سهم عمده ای از بازار را نصیب خود کند.

    طاهاشیر با فراهم آوردن بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی ، دو کارخانه تولیدی و فعالیت گسترده در بخش بازرگانی یکی از پیشگامان صنعت کشور محسوب می گردد.

    کسب عناوین ملی نطیر: واحد نمونه سال ، واحد برتر استاندارد ، گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت گواهینامه ها و استانداردهای ملی و بین المللی در حوزه های گوناگون نشان از برداشتن گام های استوار این شرکت در پیشرفت صنعت کشور می باشد.

    این شرکت با تکیه بر بنیه ی علمی و نظارت دقیق مهندسین مجرب و آزمایشگاه های مجهز ، تمامی محصولات خو را مطابق استانداردهای روز دنیا تحت لیسانس TUV INTERCERT آلمان به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
روشویی آسا
ظرفشویی آسا
شیر ظرفشویی سه کاره آسا
حمام آسا
شیلنگ باد
شیلنگ توالت
دوکاره 313
اسپیدا
هیرا
وان پرکن فلورانس
فلورانس
روشویی ایستاده فلورانس
لیماک
سارینا
شوپه
وانیا
310
305
رادمان
نیکا
میلانو
اوستا
پرنس
بنیتا
شیرآلات اهرمی 304
شیرآلات اهرمی 313
دوش توکار
توالت توکار
علم دوش یونیورست آرا
علم دوش هوگر
علم دوش علم دوش افشان
علم دوش یونورست سوفیا
علم دوش علم دوش رونیکا
علم دوش علم دوش آتریس
پیسوار
شیلنگ توالت