ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-انتهای بلوار آیت ا... کاشانی-میدان شهرزیبا-مجتمع تجاری حجت-طبقه ۵-واحد ۲
  • درباره ما : امروزه یکی از مسائل پیشرویی اقتصادی جهانی چه در حوزه صنعت و چه در حوزه کسب و کارهای کوچک , معضلات بهداشتی و محیط زیستی است.در کشور ما نیز فعالیت بسیاری از واحدهای صنعتی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی متوقف شده و یا متحمل جریمه های سنگین میشوند , یکی از روش های نوین ضدعفونی در دنیای کنونی که هزینه جاری بسیار کم و اثر گذاری بالایی دارد , سیستم ضد عفونی با گاز ازن میباشد که برای تصفیه , ضدع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    امروزه یکی از مسائل پیشرویی اقتصادی جهانی چه در حوزه صنعت و چه در حوزه کسب و کارهای کوچک , معضلات بهداشتی و محیط زیستی است.
    در کشور ما نیز فعالیت بسیاری از واحدهای صنعتی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی متوقف شده و یا متحمل جریمه های سنگین میشوند , یکی از روش های نوین ضدعفونی در دنیای کنونی که هزینه جاری بسیار کم و اثر گذاری بالایی دارد , سیستم ضد عفونی با گاز ازن میباشد که برای تصفیه , ضدعفونی , میکروب زدایی و حذف مواد کلوئیدی کاربرد دارد و استفاده از آن در ایران رو به فزونی است.
    شرکت آرینا تجهیز متشکل از جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی و متخصصان مجرب در صنعت آب و فاضلاب است. این شرکت با ارائه مشاوره در زمینه سیستم های تصفیه آب , هوا و فاضلاب به صنایع مختلف سعی دارد کمکی در زمینه رفع نیاز صنایع به آب و هوای سالم صورت دهد. در همین راستا شرکت آرینا تجهیز علاوه بر فعالیت های طراحی و اجرای سیستم های تصفیه آب و فاضلاب با توجه به مزایای ویژه ازن و کاربرد آن در صنایع مختلف اقدام به فروش دستگاه های ازن ساز در اندازه های مختلف نموده و مفتخر است با فروش دستگاه هایی با قیمت بسیار نازلتر و کیفیتی مشابه خارجی و با ارائه خدمات پس از فروش مناسب خدمت گزار صنعت کشور باشد.

    بستن