ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : نیشابور-شهرک صنعتی عطار
  • درباره ما : شرکت پردیس سرام پاژ از مجموعه کارخانجات بازرگانی گروه پردیس که در سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار با مشارکت سرمایه گذارانی از کشور چین و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و فن آوری روز دنیا به بهره برداری رسید. این کارخانه با سرلوحه قرار دادن کیفیت برتر از طریق اخذ استاندارد ملی ایران مطابق با استانداردهای روز اورپا پای در عرصه تولید کاشی لعابدار داخل ساختمان نهاد و از مهر ماه سال ۱۳ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پردیس سرام پاژ از مجموعه کارخانجات بازرگانی گروه پردیس که در سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار با مشارکت سرمایه گذارانی از کشور چین و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و فن آوری روز دنیا به بهره برداری رسید.

    این کارخانه با سرلوحه قرار دادن کیفیت برتر از طریق اخذ استاندارد ملی ایران مطابق با استانداردهای روز اورپا پای در عرصه تولید کاشی لعابدار داخل ساختمان نهاد و از مهر ماه سال ۱۳۹۵ نیز اقدام به تولید گرانیت فول پولیشی لعابدار نموده است . تولید گرانیت این کارخانه در ابتدا در دو سایز ۶۰*۶۰ و ۸۰*۸۰ و با ظرفیت روزانه ۱۵۰۰۰ متر مربع و سالیانه ۵۴۰۰۰۰۰ متر مربع می باشد.

    قرار گرفتن ماشین آلات پیشرفته و دقیق کالیبراتور بر روی تمامی خطوط پخت دوم قبل از سورتینگ و بسته بندی کاملا مکانیزه سبب شده تا تولید گرانیت کالیبره با تلرانس +_MM ۰/۲ در تمامی درجات تولید گردد حضور بیش از ۶۰ نفر از کارشناسان مجرب چینی در رده های مختلف فنی و مهندسی توان این شرکت را در رقابت با سایر تولیدکنندگان مشابه بالا برده و ضمن ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات بهای تمام شده آن را نیز جهت حمایت از مصرف کنندگان گرامی تا حد امکان تعدیل نموده است حضور مستقیم ۴۰۰ نفر پرسنل ایرانی کمک شایانی به اشتغال زای و خدمت رسانی به مردم اصیل و با فرهنگ نیشابور نموده است. امید است به یاری خداوند آینده خوبی در انتظار باشد.

    بستن