ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان مادر-خیابان شاه نظری-کوچه نازآفرین-پلاک ۴-طبقه ۶-واحد ۳۲
  • درباره ما : شرکت رنگ و لعاب لوتوس رفسنجان در فاصله ۱۰ کیلومتری رفسنجان در زمینی به مساحت ۵.۲ هکتار قرار دارد که با احداث ۲۰۰۰ متر سالن تولید ، ۱۵۰۰ متر انبار مواد اولیه و ۴۵۰ متر ساختمان اداری در سال ۱۳۹۱ با تولید ۵۰۰۰ تن انواع فریت به صورت سالانه تاسیس شد. با راه اندازی فاز دوم در سال ۱۳۹۲ ظرفیت تولید خود را به ۱۱۰۰۰ تن انواع فرت به صورت سالانه و ۴۰۰۰ تن انواع مجموعه های اپک و انگوپ افزایش داده اس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رنگ و لعاب لوتوس رفسنجان در فاصله ۱۰ کیلومتری رفسنجان در زمینی به مساحت ۵.۲ هکتار قرار دارد که با احداث ۲۰۰۰ متر سالن تولید ، ۱۵۰۰ متر انبار مواد اولیه و ۴۵۰ متر ساختمان اداری در سال ۱۳۹۱ با تولید ۵۰۰۰ تن انواع فریت به صورت سالانه تاسیس شد.

    با راه اندازی فاز دوم در سال ۱۳۹۲ ظرفیت تولید خود را به ۱۱۰۰۰ تن انواع فرت به صورت سالانه و ۴۰۰۰ تن انواع مجموعه های اپک و انگوپ افزایش داده است.

    این کارخانه قادر به تولید انواع فریت های اپک و مات و ترانس و انواع مجموعه های مات و انگوب و انواع پودر چاپ می باشد.

    با توجه به نیاز بازار و استفاده بهینه از منابع انسانی ، مالی ، زمان و انرژی این کارخانه را بر آن داشت که در طرح توسعه جدید خود از دو عدد کوره کانتینیور با ظرفیت تولید سالیانه ۱۵۰۰۰ تن استفاده نماید که توان تولید این شرکت را از ۱۱۰۰۰ تن فریت به ۲۶۰۰۰ تن فریت و ۴۰۰۰ تن انواع مجموعه به ۱۰۰۰۰ تن در سال افزایش دهد که با راه اندازی طرح توسعه جدید امکان صادرات را نیز برای شرکت به ارمغان می آورد.

    بستن