ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – انتهاي بلوار آفريقا – مجتمع اداري الهيه – طبقه يازدهم – واحد ۱۱۰۲
  • درباره ما : با توجه به افزایش خطوط تولید کاشی و سرامیک و تولیدکنندگان این شاخه در ایران از سال ۱۳۸۰، از انجا که بیشتر این خطوط مجهز به ماشین آلات شرکت ساکمی ایتالیا بوده و هستند، شرکت ساکمی بر آن شد تا با تاسیس شرکت سازه سرامیک و مواد ایرانیان در ایران، بتواند به انبوه مشتریان خود خدمات بهتر با سرعت بیشتری ارائه دهد. شرکت سازه سرامیک و مواد ایرانیان در ماه جولای سال ۲۰۰۶ میلادی با هدف تامین قطعات ی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با توجه به افزایش خطوط تولید کاشی و سرامیک و تولیدکنندگان این شاخه در ایران از سال ۱۳۸۰، از انجا که بیشتر این خطوط مجهز به ماشین آلات شرکت ساکمی ایتالیا بوده و هستند، شرکت ساکمی بر آن شد تا با تاسیس شرکت سازه سرامیک و مواد ایرانیان در ایران، بتواند به انبوه مشتریان خود خدمات بهتر با سرعت بیشتری ارائه دهد.

    شرکت سازه سرامیک و مواد ایرانیان در ماه جولای سال ۲۰۰۶ میلادی با هدف تامین قطعات یدکی و خدمات فنی، به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت ساکمی ایتالیا جهت خطوط تولید کاشی و سرامیک و ماشین آلات خریداری شده از شرکت ساکمی ایتالیا توسط تولید کنندگان ایرانی (در ضمینه تولید کاشی، چینی بهداشتی، مظروف، آجر نسوز، صنایع آشامیدنی و درب بطری و ظروف پلاستیکی) تاسیس شد.

    با همکاری سهامداران ایرانی، این شرکت با استخدام کادری مجرب و با ایجاد انبار قطعات یدکی به ارزش ۴۵۰.۰۰۰ یورو، فعالیت خود را آغاز کرد. در تاریخ اول آگوست سال ۲۰۰۷ میلادی، شرکت ساکمی ایمولا سهام عمده­ای از شرکت سازه سرامیک و مواد ایرانیان را خریداری نمود و سهامدار خارجی این شرکت گردید. از آن زمان شرکت سازه سرامیک و مواد ایرانیان با نام تجاری جدید ساکمی ایران به عنوان تنها تامین کننده­ی رسمی قطعات یدکی ساکمی ایمولا ایتالیا در ایران به فعالیت خود ادامه داد.

    در سال ۲۰۱۷، شرکت ساکمی ایمولا ایتالیا ۱۰۰% سهام شرکت ساکمی ایران را خریداری نمود. در حال حاضر ساکمی ایران، علاوه بر فعالیت اولیه­ی خود در زمینه­­ی سرامیک، قابلیت تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعت آشامیدنی و درب ­بطری و ظروف پلاستیکی را نیز دارا می باشد. همچنین، شرکت ساکمی ایمولا ایتالیا در سال ۲۰۱۸ تیم جدید فروش خود را جهت ارائه خدمات خرید ماشین آلات صنعت آشامیدنی و درب بطری و ظروف پلاستیکی در شرکت سازه سرامیک تشکیل داده است.

    در حال حاضر انبار این شرکت با موجودی کالای به ارزش بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ یورو در حال ارائه خدمات خود به بیش از ۱۰۰ تولید کننده داخلی در سرتاسر ایران می باشد.

    بستن